نوجوانان ملی پوش فوتبال کشورمان هم اکنون در زمین سایپا تمرین می کنند و خود را برای دیدار فردا با ازبکستان آماده می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران:  تمرینات تیم ملی فوتبال  نوجوانان کشورمان از ساعت 10 صبح امروز در زمین سایپا آغاز شده است و بازیکنان با روحیه بالا در حال تمرین زیر نظر مربیان خود هستند.
در ادامه گزارش آمده است: قرار بود  تمرینات ملی پوشان در کمپ تیم های ملی باشد که به دلایلی این موضوع لغو و در کرج بر گزار می شود.
 بر اساس این گزارش، در تمرین امروز که هم اکنون در حال برگزاری است ابتدا بازیکنان دور زمین خود را گرم  کردند و حرکات کششی انجام دادند  سپس کارهای تکنیکی شامل ساتر از جناحین و حمله را انجام دادند و هم اکنون با تقسیم شدن به دو تیم سبز و قرمزدر حال بازی هستند.
این گ‍زارش عنوان می کند:  تیم ملی خود را برای بازی مقابل ازبکستان که فردا راس ساعت 5 بعد از ظهر برگزار خواهد شد آماده می کنند
در ادامه گزارش آمده است: با توجه به صعود نوجوانان به جام جهانی انگیزه مضاعفی در بین آنها وجود دارد و با روحیه بالا تمرین می کنند و مطمئنا با این روحیه دیگر بازیهای مانده در این مسابقات قهرمانی آسیا را خواهند برد.
 طبق این گزارش! رقابت های فوتبال  نوجوانان قهرمانی آسیا  ازیکم مهر در تهران آغاز شده است و ملی پوشان نوجوان کشورمان در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و توانستند چند دیدار را با اقتدار ببرند.
 در ادامه گزارش آمده است:  تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در صورت مقابل ازبکستان درنیمه نهایی روز شنبه فینال را با یکی ازتیم های صعود کننده  برگزار خواهد کرد تا قهرمان این دوره از رقابتها مشخص شود
در پایان گزارش خاطر نشان کرد:  ملی پوشان نوجوان کشورمان زیر نظر علی دوستی مهر تمرین می کنند واین مسابقات در ورزشگاه  دستگردی اکباتان برگزار می شود./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار