رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از اتمام بزرگترین مجتمع فرهنگی هنری در دو ماه آینده خبر داد.

 رضایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، گفت: این مجتمع فرهنگی در نوع خود بزرگترین مجتمع منطقه است که با زیربنای 4000 متر و با صرف اعتباری بالغ بر بیست و پنج میلیارد ريال در حالت اجراست.

وی گفت: با اتمام این مجتمع و مجموعه بزرگ فرهنگی معنوی که شامل مسجد، سالن اجتماعات 700 نفری و واحدهای اختصاصی برای استقرار نهادهای فرهنگی دانشگاه می باشد زمینه برای فعالیتهای فرهنگی، علمی و برگزاری سمینارهای تخصصی در سطح ملی و بین المللی فراهم می شود.

این مقام مسئول مشارکت در برنامه های مختلف فرهنگی هنری، علمی و پژوهشی شهرستان و تلاش در جهت تقویت و توسعه مسائل فرهنگی در بین اساتید و دانشجویان را از برنامه های اولویت دار این دانشگاه در سالجاری برشمرد.

رضایی از حمایت دانشگاه از طرح های علمی، پژوهشی اساتید بسیجی در زمینه های مختلف خبر داد.

وی، در ادامه اساتید و دانشگاهیان را قشر آگاه و فرهیخته جامعه برشمرد که همیشه پیشتاز در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی بوده اند و دراین راستا انتظار جامعه از این افراد توانمند بیش از سایر افراد می باشد.

رئیس شورای فرهنگی واحد اهر یادآور شد، این دانشگاه با تجهیزات و امکانات پیشرفته در حوزه پژوهشی، فناوری و تحقیقات علمی آماده ارائه خدمات لازم به اساتید نخبه بوده و از طرح های ویژه و اولویت دار به خصوص طرح هایی که بتواند در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در تقویت تولیدات داخلی و سرمایه و کار ایرانی انجام شود حمایت جدی خواهد کرد.

رئیس واحد اهر بااشاره به تحریم های استکبار جهانی نقش دانشگاهیان را به عنوان موتور محرکه و مغز متفکر جامعه بسیار مهم عنوان کرد و خواستار تلاش مضاعف دراین زمینه شد. /ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.