شهرداری منطقه 3 تهران برای پنجمین سال متوالی موفق به اخذ گواهینامه استانداردهای زیست محیطی ، ایمنی و کیفیت خدمات و استقرار سیستم یکپارچه مدیریت IMS در این منطقه شد .

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، دور جدید ممیزی استانداردهای زیست محیطی ، ایمنی ، کیفیت و آموزش با حضور  سرممیزان  شرکت ارزیاب IMQ برگزار شد و این منطقه در نهایت موفق به اخذ  21 گواهینامه در این زمینه  به مدت یک سال شد.
 
رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز این منطقه با اشاره به اینکه این ارزیابی در سال جاری توسط شرکت جدیدی انجام می شود تصریح کرد: این اقدام به منظور اخذ گواهی نامه های سیستم مدیریت IMS و بهبود مستمر آنها اجرا شده است.
 
مددی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 3 در سال های گذشته موفق به اخذ این گواهینامه ها شده است افزود: این گواهی نامه ها شامل 3 استاندارد ISO 14001 ،OHSAS 18001  و ISO 9001  است.
 
معاون شهردار منطقه 3 با اشاره به اینکه  این دوره ارزیابی  از هشتم مهرماه آغاز و تا 3 روز ادامه داشته است تصریح کرد : در این دوره تمامی  فعالیت حوزه معاونت ها و شهرداران نواحی  در خصوص اقدامات زیست محیطی مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی با تاکید بر اینکه اخذ گواهینامه زیست محیطی به معنی  پایان فعالیت های زیست محیطی  این نهاد نیست بلکه آغاز رسالتی است که برای صیانت از محیط زیست برعهده گرفته است گفت : علاوه برIMS ،  گواهینامه 10015 اداره آموزش که مربوط به آموزش کارکنان است نیز مورد ارزیابی قرار گرفت .
 
مددی در خاتمه با توضیح این مطلب که  گواهی ISO 14001  نوعی استاندارد برای مدیریت مسائل زیست محیطی است که طی آن شهرداری با شناسایی جنبه های ناشی از فعالیت های خود و تعیین علل آنها در جهت کاهش پیامدهای منفی برای محیط زیست  اقدام می کند افزود: گواهینامه  OHSAS 18001  ایمنی و بهداشت کارکنان و  ISO 9001 نیز پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در جهت افزایش خدمات ومحصولات و افزایش رضایت مشتریان را مورد بررسی قرار می دهد. /
برچسب ها: سیستم ، یکپارچه ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار