مديركل راه و شهرسازي خوزستان گفت: پروژه پل‌زال ـ انديمشك كه از سال 90 آغاز به كار كرده بود، سوم خردادماه سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ،نصرالله دهقاني  اظهاركرد: به طور كلي 240 ميليارد تومان اعتبار براي اين طرح پيش‌بيني شده است كه از اين رقم، 120 ميليارد تومان آن توسط سازمان راه و شهرسازي و 120 ميليارد تومان آن توسط سرمايه‌گذار پرداخت مي‌شود.

وي افزود: اين پروژه تاكنون حدود 65 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و تقريبا 50 درصد تعهدات آن محقق شده است.

مديركل راه و شهرسازي خوزستان با اشاره به این‌که آزادراه پل‌زال - اندیمشک ادامه آزادراه پل‌زال - خرم‌آباد است و طول آن حدود 50 كليومتر مي‌باشد، گفت: پروژه پل‌زال - انديمشك جز طرح‌هاي ملي و مهر ماندگار محسوب مي‌شود و باتوجه به روند اجرای طرح و اعتباری که به آن تزریق می‌شود، اميدواريم در زمان موعود به بهره‌برداري برسد.

وي گفت: وجود این آزادراه سبب ارتقا‌ ایمنی وسایل نقلیه، کاهش بار ترافیکی و تصادفات، کاهش میزان مصرف سوخت و صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

به گزارش ايسنا، آزادراه پل‌زال_ انديمشك شامل چهار خط و دو باند رفت و دو باند برگشت است و در ساخت این قطعه آزادراهی از 11 دستگاه پل با دهانه بیش از 11 متر و 135 دستگاه پل دهانه کوچک استفاده شده است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.