دبير انجمن قطعه سازان با اشاره به جلسات هفته گذشته انجمن قطعه سازن با مديران ارشد گروه صنعتي ايران خودرو ، از تحقق زير ساخت هاي لازم جهت بروز رساني قيمت قطعات خودرو خبر داد.

به گزارش سرويس وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ ساسان قرباني با اشاره به جلسات هفته گذشته انجمن قطعات سازان انجمن قطعه سازان با مديران عامل ايران خودرو و ساپكو گفت:طي اين نشست ها مديران ارشد ايران خودرو قول دادند براي بروز رساني قيمت قطعات خودرو  در كوتاهترين زمان اقدام خواهند كرد.

وي افزود:سرعت عمل شركت ساپكو براي ايجاد سيستمي هوشمند در قالب نرم افرار فراگير بسيار سريع بوده است به گونه اي كه از دو روز پيش اين سيستم فعال شده و گروه هاي بازرگاني اقدامات عملياتي خود را براي بروز رساني قيمت ها اغاز شده شروع كرده اند.

دبير انجمن قطعه سازان ادامه داد: اين سيستم به گونه اي طراحي شده كه متناسب با افزايش قيمت مواد اوليه و نوسانات نرخ ارز قيمت قطعات خودور هم بروز شود تا ضمن حمايت از قطعه سازان به عنوان يك ثروت ملي، در جهت پيشبرد صنعت خودرو در كشور نيز تلاش شده باشد.

قرباني خاطرنشان كرد: به روز رساني قيمت آغاز شده و به مرور وضعيت قراردادي قطعه سازان بر اساس سيستم جديد بازنگري خواهد شد و قطعه سازان مي توانند با تصميم اتخاذ شده به واحدهاي مرتبط در ساپكو طبق جدول زمان بندي مراجعه كنند.

وي در آخر ضمن تاكيد بر لزوم جبران كاهش توليد در صنعت خودرو گفت: اكنون خودرو سازان و قطعه سازان در يك جبهه و در كنار هم براي برون رفت صنعت خودروسازي از شرايط فعلي تلاش مي كنند ، كه اين موضوع  با بروز رساني قيمت ها و تمهيدات انديشيده شده در اين حوزه  قابل تحقق است و بايستي مسئولين اقتصادي و صنعتي كشور نيز در اين جهت همراهي لازم را به عمل آورند تا اين صنعت از شرايط دشوار موجود به عنوان فرصتي براي توسعه نهادينه شده و پايدار بهره بگيرد.

منبع:بازار خبر
برچسب ها: ساپکو ، ارز ، خودرو ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار