سرپرست دبيري فدراسيون قايقراني گفت: در حال حاضر فدراسيون قايقراني تهديد به تعليق شده است اما به دنبال رفع آن هستيم.

غلامرضا اميني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: هيچ مشکلي در خصوص تغيير نام اسامي در فدراسيون هاي جهاني براي اعزام تيم هاي ملي وجود نخواهد داشت.

وي گفت: در حال حاضر ما به دنبال پيگيري برنامه هاي داخلي و برگزاري مسابقات قهرماني کشور هستيم و با توجه به اينکه در حال حاضر تنها تهديد به تعليق شده است به همين دليل ما در تلاشيم تا با همکاري کميته ملي المپيک و وزارت ورزش و جوانان اين مشکل را هر چه زودتر برطرف کنيم.

اميني در خصوص اعزام تيم هاي ملي به ميادين بين المللي اظهار داشت: در 6 ماه دوم سال مسابقات مهمي برگزار نمي شود و تنها قرار است رقابتهاي آزمايشي قهرماني آسيا اواخر مهر در سمرقند ازبکستان برگزار شود اما مسئولان فدراسيون تمايلي به حضور در اين رقابتها ندارند اما اين احتمال وجود دارد که براي حفظ مراودات ورزشي بين ايران و ازبکستان با حداقل نفرات، تيم ملي را به اين رقابتها اعزام کنيم.

وي تصريح کرد: از امروز اردوي آماده سازي تيم هاي ملي آبهاي آرام در بندر انزلي و تهران آغاز شده است و هيچ مشکلي در اعزام وجود ندارد.

سرپرست دبيري فدراسيون قايقراني در خصوص مشکل اردوي تيم ملي روئينگ نيز گفت: همچنين در حال حاضر تيم ملي روئينگ کشورمان در بخش پسران تمرينات آمادگي خود را در اروميه پيگيري مي کند و به زودي تمرينات آمادگي تيم هاي ملي جوانان و بزرگسالان در بخش بانوان تشکيل خواهد شد.

وي يادآور شد: تلاش خواهيم کرد تا بار ديگر نام اسبقيان در سايت فدراسيون هاي جهاني ثبت شود./مح
برچسب ها: امینی ، تعلیق ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار