وزیر ورزش و جوانان گفت: با قدرت و قاطعیت از تیم ملی فوتبال کشورمان دفاع می کنیم و همه دست اندرکاران و رسانه ها می خواهیم دست در دست هم برای راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی اهتمام بورزند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، در این دیدار عباسی وزیر ورزش و جوانان گفت: از همه بزرگان و دست اندرکاران و کارشناسان می خواهم که برای بالابردن روحیه تیم ملی و افزایش انگیزه بازیکنان و مربیان این تیم در راه رسیدن به جام جهانی هر کمکی از دستشان ساخته است انجام دهند تا تیم ملی بتواند با روحیه ایی مضاعف به مصاف کره جنوبی و سپس سایر رقبا برود و سربلند از این ماراتن خارج شود.
عباسی گفت: وزارت ورزش و جوانان هم به فدراسیون فوتبال و تیم ملی هر جایی که لازم باشد کمک خواهد کرد و این از وظایف همه ماست که برای بالابردن غرور و افتخار ملی و شاد کردن دل مردم عزیزمان گام برداریم و از رسانه ها که همواره یار و یاور ورزش و تیم های ملی بوده و هستند می خواهم در راه ایجاد اتحاد و یکدلی بین مردم همت کنند که انصافا تا به امروز نیز همینگونه بوده است.
وزیر ورزش و جوانان افزود: با موفقیت هایی که در المپیک و پارالمپیک توسط ورزشکاران مان بدست آمد توقعات از تیم ملی فوتبال حالا بیشتر شده و با وجود یک کادر فنی با دانش و حمایت های مردم و هواداران و تلاش و همت بازیکنان می توانیم از این گذرگاه سخت عبور کنیم و به جام جهانی برویم تا موفقیت های ورزش تکمیل شود.
عباسی افزود: نمونه چنین نشست های را با حضور آقای کی روش هم برگزار باید کرد تا وی بداند که مربیان و کارشناسان فوتبال ایران خواهان موفقیت وی و تیم ملی کشورمان هستند و این امر باعث دلگرمی وی و بازیکنان تیم ملی خواهد شد.
شایان ذکر است علی کفاشیان و مهدی محمد نبی رییس و دبیر کل فدراسیون فوتبال به اتفاق تعدادی از مربیان و کارشناسان فوتبال ایران بعداز ظهر امروز با حضور در وزارت ورزرش و جوانان در محیطی کارشناسانه و فنی مسائل و امور تیم ملی فوتبال بزرگسالان را در حضور وزیر ورزش و جوانان و سید حمید سجادی معاون قهرمانی و حرفه ایی وی مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین در این نشست، فریدون معینی، مرتضی محصص، فرامرز ظلی، دکتر صدر ، حمید درخشان و پرویز مظلومی نیز حضور داشتند و به صورت شفاف به زوایای مختلف تیم ملی پرداختند و نقطه نظرات خود را ارائه کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار