يك حقوقدان گفت: دادگاه‌هاي محلي کشورها مراجع قانوني پيگيري حقوق ملت‌ها هستند و سكوت در برابر حقوق از دست رفته مسلمانان جايز نيست.

غلامحسين واحدي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، اهانت به مقدسات مسلمانان را حرکتي سازمان يافته اعلام کرد.

اين حقوقدان تصريح کرد: سردمداران غرب تصميم داشتند با  اين حرکت آمادگي مسلمانان را بسنجند و ببينند که مسلمانان نسب به  عقايد و مقدسات خود تا چه ميزان حساسيت دارند.

وي ادامه داد: هراز چندگاهي از گوشه و کنار دنيا اهانت به مسلمانان و پيامبر اعظم اسلام صورت مي‌گيرد که بايد با جديت از طريق مسلمانان پيگيري شود تا ديگر اتفاقات اين چنيني در دنيا رخ ندهد.

اين حقوقدان ضمن اعلام انزجار  خود از اين اهانت بزرگ اذعان داشت: اهانت به همه اديان الهي از نظر مسلمانان جهان محکوم است و همه دينداران جهان بايد از طريق محکوم کردن اين اهانت بزرگ در مقابل دين ستيزان و سکولارهاي دنيا بايستند و نگذارند اهانت به پيامبران الهي ادامه يابد.

وي با اشاره به پيامبران اديان ديگر ادامه داد: مسيحيان و يهوديان دنيا بايد با اعتراض به اقدام صورت گرفته عليه پيامبر اسلام ضمن متوقف کردن اهانت‌هاي اين چنيني جلوي اهانت به اديان خود را بگيرند.

اين حقوقدان خاطر نشان کرد: دادگاه‌هاي محلي کشورها مراجع قانوني پيگيري حقوق ملت‌ها هستند و سكوت در برابر حقوق از دست رفته مسلمانان جايز نيست.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: مقدسات ، مسلمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار