تیم والیبال آلومینیوم المهدی جهت برگزاری اردوی یک هفته ای و انجام شش دیدار تدارکاتی راهی تهران و سپس بابلسر شده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران این تيم برابر تیم بانک کشاورزی با نتیجه سه بر دو پیروز، برابر وارنا ورامین و کاله آمل سه بر یک مغلوب و تیم ملی نوجوانان دو بر دو متوقف شد.
 در همین خصوص سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی گفت: این اردو برای کسب هماهنگی بیشتر بازیکنان و شروعی مناسب در مسابقات لیگ برتر به شدن نیاز بود.
محمدرضا دامغانی با بیان اینکه دیدار با تیم های قدرتمند لیگ برتری علاوه بر هماهنگی از استرس بازیکنان می کاهد، اظهار کرد: در این دیدارها بازیکنان عملکرد رضایت بخشی از خود نشان داده و مرا به آینده امیدوار کردند.
 وی با اشاره به نزدیکی رقابت بین نیم های حاضر در لیگ برتر و تقسیم شدن بازیکنان در تمامی تیم ها، اضافه کرد: امسال رقابت سخت و نفس گیری بین تمامی تیم ها شاهد هستیم و امیدواریم بتوانیم در بین تیم های بالای جدول قرار بگیریم.
سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی با اشاره به اینکه به بازیکنان جوان و با انگیزه اش ایمان دارد، تصریح کرد: بازیکنان مناسبی را در این فصل جذب کرده ایم و امیدوارم بتوانیم نتایج در خور شأنی کسب نماییم. دامغانی در پایان از مدیرعامل کارخانه و باشگاه آلومینیوم به واسطه حمایت هایشان از تیم والیبال انی باشگاه تقدیر کرد./با
برچسب ها: والیبال ، ایران ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار