مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شركت ملی حفاری ایران گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد تاسیس این شركت، دهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری كشور در اهواز' پایتخت نفتی ایران' برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،مهندس محمدرضا طهماسبی بیرگانی با اشاره به تاسیس این شركت در اول دی ماه سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) افزود: زمان برگزاری این نمایشگاه با هفته پژوهش كه از 25آذر ماه آغاز می شود نیز تقارن خواهد یافت.

وی اظهار كرد: نمایشگاه دهم چون سال های گذشته در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات، تامین كالا و مواد مصرفی و خدمات فنی فعالیت خواهد كرد.

طهماسبی بیرگانی گفت: در سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، با همكاری كارشناسان این شركت، سازندگان و صنعتگران توانمند داخلی و مراكز پژوهشی و دانشگاه های كشور، شاهد بومی سازی شماری از تجهیزات راهبردی صنعت حفاری هستیم كه در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شركت ملی حفاری ایران افزود: ساخت قطعات و تجهیزات در این شركت با همكاری معاونت پژوهشی و فناوری وزارت نفت در سه زمینه ساخت كامل دستگاه های حفاری و تجهیزات جانبی، تجهیزات خدمات فنی حفاری و تجهیزات خدمات ویژه حفاری صورت می گیرد و با اجرای این پروژه ها خواهیم توانست در زمینه صادرات قطعه و تجهیزات این صنعت پیچیده و مهم به خارج نیز گام برداریم.

وی درباره دستاوردهای نمایشگاه های پیشین توضیح داد: در صنعت حفاری نزدیك به 25 هزار قطعه پرمصرف كاربرد دارد كه در نتیجه هم افزایی میان سازندگان با مدیران شركت در نمایشگاه های گذشته، افزون بر 18 هزار قطعه آنها ساخت داخل شده است و تا پایان امسال این رقم به 20 هزار قطعه خواهد رسید.

شركت ملی حفاری ایران یكی از شركت های بالادستی تابع شركت ملی نفت ایران است كه حوزه ستادی آن در اهواز استقرار دارد. /ع
 

برچسب ها: نمابشگاه ، تخصصی ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.