مدیر شرکت اتریشی برگزاری کویرنوردی گفت: شهر اصفهان در کشور زیبای ایران با مردمی مهمان نواز برای صنعت گردشگری جهان الماسی گرانبهاست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان کریستین در همایش گردشگری در باغ موزه چهلستون، در باره سفر به اصفهان اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در یک کشور بسیار زیبا و در کنار مردمی هستم که پذیرایی گرمی از گردشگران خارجی می کنند.

وی افزود: در بازگشت به کشورم سعی می کنم که گردشگرانی را برای این مقصد ترغیب و هدایت نمایم.

مدیر شرکت اتریشی برگزاری کویر نوردی ادامه داد: کویرهای زیبایی در ایران وجود دارد همچنین در سفر خود به کوه های زاگرس با عشایر بختیاری برخوردم و از دیدن فضاهایی که شکل ارگانیک خود را حفظ کرده است، لذت بردم.

وی ابراز امیدواری کرد: چشم انداز و ذهنیت منفی غیر واقعی که در باره ایران در فضای گردشگری بین المللی ترسیم شده است ، هر چه زودتر از بین برود.

یک گردشگر هلندی نیز در همایش گفت: با توجه به تبلیغات منفی در باره ایران، گردشگران اروپایی در بدو ورود به این کشور احساس نگرانی می کنند اما بعد از گذران یک بازه زمانی کوتاه در ایران در می یابند که فضای این کشور متفاوت و دوستانه است.

وی با اشاره به دیدارش از نقاط دیدنی ایران و حتی دیدار با نظامیان گفت: خاطرات خوبی از این دیدارها و جاذبه های ایران به ارمغان خواهم برد.

وی گفت: ایرانیان مردمی گردشگر پذیر و مهمان نواز هستند. همایش گردشگری با حضور 120گردشگر خارجی و مسوولان استان در باغ موزه چهلستون اصفهان برگزار شد./ع
برچسب ها: اصفهان ، همایش ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.