عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان و ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: مي توان اين فرضيه را در نظر گرفت كه دولت در حال تسويه حساب سياسي در اين شرايط اقتصادي است چرا كه بي‌تدبيري مسئولان كاملا عيان و موجب اختلال ارزي در كشور شده است.

حجت‌الاسلام سيد محمدرضا آقاميري عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  با اشاره به صحبت‌هاي روز گذشته رئيس جمهور در نشست خبري خود با خبرنگاران مبني بر اينكه اكنون وقت تسويه حساب سياسي نيست، گفت: بهتر است در رابطه با مواضع ارزي وي انتقادي جدي وارد نشود اما بايد اين مسئله را در نظر داشت كه كشور چندين ماه است با بحران‌هاي مختلف دست و پنجه نرم مي‌كند اما اينكه چرا در فاصله 10 روز قيمت ارز تا اين اندازه صعود پيدا كرده است جاي سوال دارد.

وي در ارتباط با سخنان احمدي نژاد درباره علل صعود ارز گفت: مهمترين علت بي‌تدبيري و عدم اشراف مديران در مسائل اقتصادي كشور است در حاليكه مي‌توان با مديريت و تمشيت كافي بحران‌ها را مهار كرد و اثر منفي تحريم‌ها را كاهش داد.

حجت الاسلام آقاميري با تأكيد براينكه تحريم‌هاي اقتصادي دشمن نيز در نوسانات  تأثير گذار است، تصريح كرد: چيزي كه در كنار فشارهاي ناشي از تحريم و اخلالگري عده‌اي كه رئيس جمهور ‌آنها را سردسته حلقه مشكلات ارزي مي‌داند خاليست اين است كه مديران اقتصادي نتوانسته‌اند وضعيت اقتصادي مردم را در شرايط بحران سازماندهي كنند.

وي در ادامه افزود: مي‌توان اين فرضيه را در نظر گرفت كه ممكن است دولت در حال تسويه حساب سياسي باشد چرا كه بي تدبيري مسئولان اقتصادي كاملا عيان شده و موجبات اختلالات ارزي را فراهم كرده است.

عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان و ايثارگران انقلاب اسلامي در پاسخ به سخنان احمدي‌نژاد در ارتباط با تسويه حساب سياسي خاطرنشان كرد: هر حرفي كه موجب تضعيف  نقطه‌اي از نظام شود تسويه حساب سياسي تلقي مي‌شود، پس بهتر است رئيس جمهور به جاي انتقاد از دستگاه قضايي و مقننه تمام نهادهاي حكومتي و جريانات سياسي كشور را به وحدت در برابر مشكلات دعوت كند.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: جمعیت ، رهپویان ، ارز ، نوسانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار