ماجراي اصلي و لحظه هاي به ياد ماندني "كلاه پهلوي" با ورود بازيگران به ايران در راه است.

فرحناز منافي ظاهر، ايفاگر نقش "قدسي" در مجموعه "كلاه پهلوي" در گفتگو به  خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: كار با "ضياء الدين دري"، كارگردان با تجربه و صاحب نام مجموعه "كيف انگليسي" براي من خيلي لذت بخش بود.
وي افزود: "قدسي" در بخشهاي مذهبي و از قسمت پنجم به بعد وارد ماجرا مي شود و در كنار مرحوم "عباس اميري" به ايفاي نقش مي‌پردازد.
اين بازيگر در خصوص لوكيشن هاي بازي خود، اظهار داشت: به طور كامل بازي من يك ماه و 10 روز در شهر ساوه و شهرك سينمايي زمان برد و مثل حضور در يك دانشگاه از حضور بزرگان عرصه بازيگري در اين مجموعه آموختم.
منافي ظاهر با اشاره به نقش "قدسي"، افزود: "قدسي" مخالف بدحجابي است كه از كشورهاي غربي وارد ايران شده بود.
منافي ظاهر ادامه داد: مخاطبان هنوز وارد ريتم اصلي اين مجموعه نشده اند و با سفر بازيگران به ايران تازه ماجراها شروع مي شود.
وي با بيان اين مطلب كه نقدهاي نوشته شده را قبول ندارم، گفت: هيچكدام از نقدهاي نوشته شده را قبول ندارم و در همه جا نقد بعد از پايان يك اثر تلويزيوني يا يك فيلم سينمايي نوشته مي شود.
منافي ظاهر با اشاره به زحمات كارگردان "كلاه پهلوي"، اظهار داشت: "ضياء الدين دري" براي لحظه به لحظه اين مجموعه زخمت كشيدند و همه سكانس ها را بر طبق اسناد موجود به نگارش درآوردند.
وي خاطرنشان كرد: قسمتهاي زيبا و به ياد ماندني "كلاه پهلوي" در راه بوده به طور قطع اين مجوعه در تاريخ سريال‌هاي تلويزيوني ماندگار مي‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.