دوئل هیئت شنا و بوکس:

فرزاد کنعاني: باشکستن قفل ها درآمدزایی هم می کنند!/من را هم حذف کنند خیالشان راحت می شود

سرپرست شنای خرمشهر گفت: متأسفانه علاوه برگرفتن استخر، بوکسورها از این طریق درآمدزایی نیز می کنند.

فرهاد کنعاني در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: درزمان ریاست سعید رشنو رئيس سابق تربیت بدنی خرمشهر، بنده به عنوان سرپرست و قرار شد تنها استخر قهرمانی 50 متر قهرماني که چندسالی تعطیل بود در یک بازسازی کنیم که با طی شدن مراحل بازسازی درزمان راه اندازی مجدد این محل به هیئت بوکس خرمشهر داده شد و این درحالی است که مابرای راه اندازی مجدداستخر در حدود 7میلیون تومان هزینه کردیم و از مرداد ماه سال جاری این محل دراختیار هیئت بوکس استان است.

وی گفت: زمانیکه رئیس تربیت بدنی استان تغییر کردسایر مسئولان تصمیم گرفتند تا این محل را دراختیار هیئت بوکس استان قراردهند و متأسفانه باوجود پیگیری این موضوع از طريق سرپرست فدراسیون اما نه تنها تاکنون این مشکل برطرف نشده است بلکه درحال حاضر استخر در اختیار هیئت بوکس است واین محل به درآمدزایی برای آنها تبدیل شده است به طوریکه بوکس ها بلیط فروشی هم می کنند.

کنعانی افزود: درست نیست که تنها استخر 50 متر استان که برای انجام فعالیت هایمان به آن نیازداریم ودر اختیار گذاشتن آن به هیئت بوکس استان به هیچ وجه کار درستی نیست.

وی تصریح کرد: همچنین فرمانداری استان نیز به مسئولان تربیت بدنی استان دستور واگذاری مجدد استخر به هیئت شنای استان را داد ونسبت به این امر نیز گله مند بود وحتی مدیرکل ورزش استان خوزستان نیز درجریان این موضوع قرارگرفت اما متأسفانه نه تنها این مشکل برطرف نشده است بلکه درآمدزایی وبلیط فروشی هم می کنند که این کار غیرقانونی است.

وی خاطرنشان کرد: مابرای میزبانی مسابقات واترپلو وپیگیری برنامه های شنا نیاز به استفاده از تنها استخر شهر هستیم وهمچنین درحالی هیئت بوکس ازاین امکانات استفاده می کند که آنها برای درآمدزایی تاکنون قراردادی با اداره کل تربیت بدنی استان منعقد نکرده اند.

کنعاني یادآورشد: طبق دستور عباسی وزیرورزش وجوانان اماکن ورزشی باید دراختیار هیئت قرار گیرد وزمانیکه این امکانات دراختیار هیئت قرار نداشته باشدعملا ما نمی توانیم فعالیتی انجام دهیم.
 

وی درخصوص ادامه مشکلات در هیئت شنا عنوان داشت: گمان می کنم در ادامه اتفاقات رخ داده آنها به دنبال حذف من از رأس هیئت هستندتا باخیال راحت به کارهایشان دهند تا شاید تنها فراهم دراین میان من باشم که با نبودم اوضاع برای ادامه فعالیتشان فراهم شد اما امیدوارم این مشکل هرچه زودتر برطرف شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار