فیلم سینمایی" سال های حادثه " که رابطه عرفانی یک کودک 9 ساله را با امام خمینی (ره) به تصویر کشیده است به بخش رقابت نهایی جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان راه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما، گروه کودک و نوجوان شبکه تهران برای اولین بار با ارائه یک اثر ویدئویی در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شرکت کرده که به بخش رقابت نهایی جشنواره راه یافته است.
بنابراين گزارش؛ داستان این اثر در مورد پسر بچه ای  9 ساله به نام « احمد علی » است که خیلی دوست دارد امام خمینی (ره) را از نزدیک ببیند ، برایش نامه‌ای می‌نویسد، امام جواب نامه ایشان را می‌دهد و می‌فرمایند که او هم همه فرزندان ایران زمین را دوست دارد. حتما در صورت امکان به تهران بیاید تا از نزدیک همدیگر را ملاقات کنند. « احمد علی » که بی‌صبرانه منتظر این لحظه بود می‌خواهد به سرعت خودش را به جماران برساند، اما در راه دچار مشکلاتی می‌شود و مردی ضد انقلاب دیدارش با امام خمینی (ره) را به تاخیر می‌اندازد و بین آن‌ها مبارزه سختی در می‌گیرد.
براساس اين گزارش؛ میرطاهر مظلومی ، امیر زریوند ، مجید شهریاری ، شراره رخام ، ثنا صادقی، محمد آزادی ، سیاووش قاسمی، اردشیر کاظمی ، فرشید شفیعی ، امین نبی الهی، صالح دلدم، محمدرضا رهبری، صفر کشکولی، سید جلال طباطبایی و بازیگر خردسال علیرضا مظفری در« سال های حادثه » به کارگردانی سعید چاری و تهیه‌کنندگی محمد آزادی حضور دارند.
لازم به ذكر است؛ از جمله عوامل فیلم که با کارگردان همکاری کرده اند می توان به : نویسنده : "ثنا صادقی"، مدیر فیلمبرداری : "امید رخ‌افروز"، طراح صحنه و لباس : ‌"عبدالرضا منتظری"و احمد "سعادت" ، طراح گریم :"جنان صدفی" و مدیر تولید : "احسان لواسانی" اشاره کرد.
گفتني است؛ بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان همزمان با روز جهانی کودک از 17 تا 21 مهرماه جاری در استان اصفهان برگزار خواهد شد./ص
 
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کودک ، تئاتر ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.