کارکنان وزارت امور خارجه یمن امروز در اعتراض به وضع بد مالی و استخدامی خود دست از کار کشیدند و تحصن کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، اتحادیه کارکنان و کارمندان وزارت امور خارجه یمن امروز با صدور بیانیه ای با تایید تحصن اعتراضی کارمندان این وزارتخانه تاکید کرد که کارکنان وزارت امور خارجه یمن امروز در اعتراض به اوضاع بد مالی خود و برای درخواست تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود ، دست از کار کشیدند و تحصن کردند.

در بخشی از این بیانیه امده است که کارمندان بخش تشریفات در وزارت امور خارجه یمن که مسئول سفر مسئولان دولتی به خارج از کشور هستند ، بیش از دیگر کارمندان در این تحصن شرکت داشتند.

اتحادیه کارمندان و کارکنان وزارت امور خارجه یمن افزوده است که این تحصن که از دیروز سه شنبه آغاز شد در راستای درخواست برای تحقق خواسته های قانونی این کارمندان از جمله بیمه درمانی و دائمی شدن وضع استخدامی آنها و نیز در اعتراض به بدتر شدن اوضاع داخلی وزارت امور خارجه و نقض شدن توافقنامه های بین المللی و قوانین داخلی مربوط به تشکیلات و سازمان داخلی این وزارتخانه صورت گرفته است .

 محمد معوضه دبیر کل اتحادیه کارمندان و کارکنان وزارت امور خارجه یمن در گفتگو با خبرنگاران که مقابل درب زنجیر شده ساختمان وزارت امور خارجه این کشور صورت گرفت ، تصریح کرد که تحصن کارکنان این وزارتخانه یک هفته پس از اعتراض و تحصن محدود آنها که روزانه دو ساعت صورت می گرفت ، آغاز شده است .

وی افزود که هیچکدام از مسئولان وزارت امور خارجه یمن اعتنایی به خواسته های کارکنان و کارمندان این وزارت خانه نکرده است و به همین سبب شاهد تحصن کامل در این وزارتخانه هستیم.

 در همین حال برخی از کارمندان متحصن تاکید کرده اند که در اوضاع اقتصادی بسیار بدی به سر می برند و در مقایسه با کارمندان دیگر ادارات دولتی ، حقوق کمتری می گیرند.

برچسب ها: یمن ، وزارت ، خارجه ، تحصن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار