قسمت هاي جذاب و پرپيچ و خم در راه بوده و اين مجموعه از قسمت چهارم مخاطبان بيشتري را جذب مي‌كند.

سيروس مقدم، كارگردان مجموعه "ديوار" در خصوص استقبال مخاطبان از اين سريال در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: "سعيد نعمت الله" براي نگارش "ديوار" از هيچگونه تلاشی دريغ نكرده و نهايت توجه خود را در هرچه زيباتر بودن و درخشش و ايجاد گره هاي متفاوت در هر قسمت را داشته است.
وي افزود: تمام سعي من به تصوير كشيدن تمام نكته ها و لحظه هاي به نگارش درآمده بوده و هيچ مطلبي را  تغيير نداده ام.
كارگردان سريال "پايتخت" تصريح كرد: تحت هيچ شرايطي تغييري در يك متن خوب و يك فيلمنامه قابل قبول نمي‌دهم و معتقدم "سعيد نعمت الله" به خوبي از عهده نگارش "ديوار" برآمد.
مقدم ضمن تشكر ويژه از سرهنگ "مهدي احمدي" كارشناس نيروي انتظامي، اظهار داشت: سرهنگ مهدي احمدي از هيچ كمكي دريغ نكردند و تمامي امكانات لازم از قبيل هلي كوپتر و نيز تجهيزات ديگر را در اختيار ما قرار دادند.
وي با اشاره به جلسات دورخواني، ابراز داشت: از يك ماه قبل از شروع فيلمبرداري با حضور "سعيد نعمت الله" نويسنده "ديوار"،  و بازيگران جلساتي را براي تحليل نقش گذاشتيم.
مقدم با بيان اين مطلب كه "مهدي سلطاني سروستاني" اولين انتخاب من بود، گفت: به محض پايان نگارش متن و شروع انتخاب بازيگران مهدي سلطاني سروستاني ايفاگر نقش "جميل" را براي حضور در اين مجموعه دعوت كردم.
اين كارگردان با اشاره به چند وجهي بودن بازي مهدي سلطاني سروستاني در نقش "جميل"، تصريح كرد: سروستاني در نقش "جميل" در كنار مرام لوتي گري صاحب يك خشونت و صلابتي بود كه مي‌توانست همپاي پليس مجموعه "ديوار" قصه را پيش برد.
مقدم خاطرنشان كرد: قسمتهاي جذاب و سخت و پر از فراز و نشيب "ديوار" در راه است وهنرمندان در اين مجموعه درگير افت و خيزهاي عاطفي مي‌شوند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار