مشاور فنی تیم والیبال جوانان دختر کشورمان گفت: کره جنوبی جزو سه تیم برتر آسیاست و ما در بازی با این تیم نگران سرعت آنان هستیم.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران"محمدصادق پشنگ"  افزود: والیبال زنان کره جنوبی سابقه طولانی در میادین والیبال جهان دارد. سرعت یکی از ویژگی های والیبال این کشور است و ممکن است برای تیم دختران ما خطراتی از لحاظ به دست نیاوردن نتیجه داشته باشد. اما بازیکنان ما با روحیه بسیار بالایی رو در روی این تیم قرار می گیرند و امیدورایم که بازی قابل تحسینی مقابل کره جنوبی ارائه دهیم.
وی در ادامه به پیروزی تیم والیبال دختران جوان کشورمان در دور مقدماتی بر نیوزلند اشاره کرد و گفت: این پیروزی حیاتی برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا بود، برنامه ریزی دقیق ما برای برد این تیم به نتیجه رسید. در دیدار با نیوزلند بیشتر بر روی این موضوع دقت داشتیم که علاوه بر مصدومیت پاسور اول تیم، هیچ بازیکن دیگری آسیب نبیند. کابوس شکست از نیوزلند و راه پیدا نکردن به هشت تیم برتر آسیایی یکی از دغدغه های فکری ما بود که به لطف خداوند پیروز میدان شدیم و به هدفمان نزدیک تر شدیم.
مشاور فنی تیم والببال دختران جوان کشورمان تیم نیوزلند را از لحاظ فیزیکی وحتی روانی خیلی بهتر از تیم ایران دانست و گفت: حضور خوب و روحیه بخش بازیکنان ایران در تورنمت شرق آسیا باعث شد تا با جرات بسیار زیادی مقابل تیم قدرتی همچون نیوزلند ظاهر شوند و شاهد بودیم که چطور تیم مقابل در برابر انرژی دختران ما ضعیف شده بود، امید داریم با بهبودی الهام فلاح شرایط بهتری برای حضور در برابر کره جنوبی و دیگر مسابقات را داشته باشیم.
وی به برخی از بازی های تیم ایران در تورنمنت شرق آسیا اشاره کرد و گفت: با توجه به این که چند تیم قدرتی آسیا مانند قزاقستان و هندوستان در این تورنمت در مقابل ما قرار گرفتند دختران والیبالیست کشورمان تجربه های مفیدی در این رقابت ها به دست آورند. تیم والیبال دختران کشورمان که در دور مقدماتی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با دو پیروزی در برابر کویت و نیوزلند و یک شکست در برابر تایلند به جمع هشت تیم برتر این رقابتها پیوست، فردا جمعه به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.
برچسب ها: والیبال ، ایران ، آسیا ، دختران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار