مدیر هماهنگي ترويج سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقي گفت: ارايه راهبردهايي براي توليد محصول سالم و باکيفيت و درنهايت ارتقاء ميانگين توليد محصولات را مي توان از جمله برنامه هاي مهم ترويجي دانست.

علی رُخ افروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: استفاده صحيح از منابع پايه و توانايي رقابت محصولات توليدي در داخل و خارج از کشور را باید از مهم ترين اهداف ترويج تلقی کنیم.

وي تصريح کرد: ترويج با غني سازي علمي و فني کشاورزان موجبات تغيير رفتارهاي فني کشاورزان را فراهم مي کند.

رُخ افروز ادامه داد: جلب مشارکت توليدکنندگان درحفظ و صيانت از منابع طبيعي و محيط زيست در برنامه هاي کارشناسان سازمان گنجانده شده است.

مدیر هماهنگي ترويج سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان شرقيیادآور شد: تغيير نگرش و بينش توليدکنندگان را مي توان از مهم ترين جنبه هاي توسعه منابع انساني قلمداد نمود.

رُخ افروز تاکيد کرد: آموزش و ترويج در اين تغيير نگرش توليدکنندگان نقشي پررنگ دارد/س

برچسب ها: راهبردی ، ترویجی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.