معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: سیاست کلی نظام و مقام معظم رهبری در سال های اخیر ضرورت افزایش نرخ رشد جمعیت می باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری افزود: دراین راستا برای تحقق سیاست های کلی نظام و مقام معظم رهبری باید برنامه ریزی جدی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه باید کاهش نرخ رشد جمعیت با وجود امکانات و شرایط مطلوب متوقف شده و به سمت افزایش جمعیت پیش برویم، تصریح کرد: کاهش جمعیت کشور خصوصا تغییر ترکیب جمعیتی به سمت سنین بالا تهدیدی جدی برای امنیت ملی کشور محسوب می شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به سیاست های کلی وزارت بهداشت و دولت برای افزایش نرخ رشد جمعیت درکشور خاطرنشان کرد: قم مرکزیت مذهبی کشور و مورد توجه و اقبال مردم محسوب می شود و از این ظرفیت عظیم که نگاه همگان را به خود جلب کرده، می توان برای اجرای امور تبلیغی و آموزشی برای افزایش جمعیت کشور بهره گرفت.
عرب انصاری تسهیل ازدواج در جامعه و همچنین فراهم آوری زمینه های کاهش سن ازدواج را در تحقق سیاست های افزایش جمعیت درکشور ضروری عنوان کرد وگفت:حرکت جدی درجهت تحقق سیاست های افزایش جمعیت با برنامه ریزی دقیق و همچنین احصاء دلایل کاهش نرخ رشد جمعیت در سال های اخیر و رفع آن ها امکان پذیر است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.