مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان نظارت بر عملکرد کاریابی ها را از وظایف ذاتی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و به ارایه خدمات مطلوب و مورد انتظار از سوی آنها تاکید کرد.

خلف موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کاریابی ها در هر شهرستان باید ارتباط خود را با مسئولان قوی تر کنند و اساس کار خود را بر مبنای بومی گزینی قرار دهند.

وی افزود: در سطح استان خوزستان 33 مرکز کاریابی یا مشاوره شغلی فعالیت دارند که با توجه به حجم بالای تقاضاها امیدواریم دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های دیگری را نیز در شهرستان های این استان تاسیس و زمینه خدمات رسانی بیشتر را برای شهروندان فراهم کنیم.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با اشاره به اینکه این اداره کل در نظر دارد با شناسایی افراد توانمند زمینه تاسیس کاریابی های غیر دولتی را فراهم کند خاطر نشان کرد: مراکز مشاوره شغلی و کاریابی ها باید اطلاعات کافی از نیروهای بومی داشته باشند تا در صورت نیاز و فراهم شدن زمینه شغلی بتوان آن ها را به کار گرفت در این راستا همچنین این اداره کل در نظر دارد در خصوص ادامه فعالیت کاریابی های ضعیف تجدید نظر کند./ف

برچسب ها: کاریابی ، غیردولتی ، اداره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار