سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در جریان مراسم تجلیل ار قهرمانان پارالمپیک به صورت رسمی اعلام کرد با وجود مدیریت فعلی فدراسیون، دیگر حاضر به همکاری نخواهد بود.

محمد بنا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: با توجه به این که فدراسیون کشتی سر و سامانی ندارد و هنوز تکلیف رئیس آن مشخص نیست به هیچ عنوان حاضر نیستم در کشتی باشم.
 
وی بابیان این که آقایان می‌خواهند طوری جلوه دهند که گویی هیچ مشکلی نیست ادامه داد: وقتی فدراسیون 4 میلیارد بدهکار است چه طور می‌توان گفت هیچ مشکلی نیست و همه چیز آرام است از طرفی بی نظمی و اختلاف که بی‌داد می‌کند.
 
دارنده مدال نقره جهان با اشاره به عدم برگزرای مسابقات لیگ فرنگی تصریح کرد: برخی‌ها می‌گویند اگر لیگ فرنگی برگزار نمی‌شود من مقصر هستم اما این موضوع را از نایب رئیس فدراسیون که خودش فرنگی کار است سوال  نمی‌کنند. استان مازندران در لیگ آزاد 4 تیم می‌دهد اما به فرنگی که می‌رسد هیچ تلاشی نمی‌کند.

تا زمانی که بی نظمی در کشتی حرف اول را می‌زند هیچ کاری نمی‌توان انجام داد
 
وی درباره قولی که به رئیس جمهور برای ادامه فعالیت در کشتی داده بود اظهار داشت: من همان موقع نیز گفتم در صورتی که شرایط فراهم باشد کار می‌کنم اما وقتی تکلیف خود فدراسیون مشخص نیست و سرپرست فعلی آن توانایی اداره این مجموعه را ندارد چه برنامه‌ای را ارائه کنم.
 
بنا درباره نشان لیاقتی که از طرف رئیس جمهور به وی اهدا شد گفت: من به عنوان نماینده تمامی مربیان و زحمت کشانی که سالها  در عرصه کشتی فرنگی تلاش کردند این نشان را دریافت کردم و در واقع مسئولیتم با دریافت این نشان خیلی سنگین‌تر شده است.
 
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد در کشتی باشم باید شرایط از هر نظر فراهم باشد چرا که من باید پاسخگوی مردم باشم به همین دلیل با وضعیت فعلی دیگر کاری با کشتی ندارم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار