زاهدان /

رقابتهای دو و میدانی قهرمانی نونهالان كشور در زاهدان برگزار می شود

رییس هیات دو و میدانی سیستان و بلوچستان گفت: رقابتهای دو و میدانی قهرمانی نونهالان كشور 27 و 28 مهرماه امسال در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ،عبدالله شاهوزهی افزود: با تایید فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان به عنوان میزبان رقابت های دو و میدانی قهرمانی نونهالان كشور انتخاب شد.
وی اظهار داشت: این رقابت ها با حضور تیم های دو و میدانی سراسر كشور در سرسرای دو و میدانی مجموعه های ورزشی المپیك و 17 شهریور زاهدان برگزار می شود.
وی گفت: حریفان در این دوره از رقابت های دو و میدانی قهرمانی نونهالان كشور در رشته های 100، 200، 400، 800 و هزار 500 متر، پرش طول و پرتاب وزنه با هم به رقابت خواهند پرداخت.
رییس هیات دو و میدانی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده اردوی آمادگی برای دوندگان نونهال استان علاقه مند به شركت در این رقابت ها از 19 مهرماه در زاهدان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در پایان این اردوی آمادگی هشت نفر از دوندگان كه بهترین ركود را از خود بجای گذاشته باشند به نمایندگی از سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت ها شركت می كنند.شاهوزهی گفت: همچنین رقابت های دو ماراتن قهرمانی كشور با عنوان جام ماراتن چابهار با حضور ورزشكاران سراسر كشور دی ماه امسال در این شهرستان برگزار می شود. /س




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.