مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در بازدید از مناطق زلزله زده اهر از مرمت و بازسازی کلیه شبکه های ارتباطی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، علیزاده گفت: در زلزله اخیر برخی جاده ها و راههای اصلی و فرعی خصوصاً در جاده های ارتباطی شهری و روستایی اهر و ورزقان و برخی مناطق هریس آسیب جدی به جاده ها و پلها وارد شده بود که خوشبختانه اقدامات اولیه در ساعات اولیه انجام و مرمت کامل برخی از مناطق که نیاز به بازسازی و بهسازی داشتند طی یکسال گذشته انجام شده است.

وی، گفت: خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی با بسیج امکانات، تجهیزات و ماشین آلات شهرهای استان و اداره کل راه و شهرسازی از اولین ساعات زلزله در منطقه حضوری پررنگ و موثر داشته و با هماهنگی انجام شده نزدیک به 1200 دستگاه لودر ، بلدوزر، گریدر، کمپرسی و بیل بکهو از 25 استان کشور در مناطق آسیب دیده مشغول آوار برداری هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: هم اکنون در اکثر مناطق زلزله زده کار آوار برداری به اتمام رسیده و در جهت تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله زده ماشین آلات این اداره کل در حمل مصالح ساختمانی با اکیپ های بنیاد مسکن هم اکنون همکاری دارند. /س

 

برچسب ها: کلیه ، شبکه ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.