امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در این استان گفت : نهایت همكاری بازاریان در برخورد با مشكلات ارزی اخیر در كشور ؛ دشمنان را در بهره برداری از این موضوع به نفع اهداف خودشان ناكام گذاشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل افزود : دشمنان ایران اسلامی كه از هر فرصتی برای پیاده كردن اهداف خودشان بر ضد كشورمان استفاده می كنند منتظر بهره برداری از مشكلات اخیر ارزی در كشورمان بودند كه آگاهی و همكاری همه مردم و به خصوص بازاریان ، باردیگر توطئه های آنان را خنثی نمود.

وی همچنین با اشاره به اینكه خرید و احتكار كالاها بیشتر از مورد نیاز در عرصه كنونی كشور به هیچ وجه به مصلحت همگانی نیست از مردم خواست كه به اندازه نیازشان خریداری نمایند و مطئن باشند كه هیچگونه مشكلی در تامین كالاهای اساسی در كشور وجود ندارد و نخواهد داشت.

خطیب نماز جمعه اردبیل مشكلات ایجاد شده در بازار ارز ایران را ناشی از سوءاستفاده و ایجاد اختلال از سوی عده ای فرصت طلب ذكر نمود و گفت : اقدام ارگانهای انتظامی و قضایی كشور در دستگیری تعدادی افراد شاخص در این ارتباط كاری شایسته است كه بطور قطع در رفع این مشكل و بازگشت آرامش به بازار ارز خیلی موثر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با رد گفته های رسانه های بیگانه مبنی بر اینكه تحریمهای نظام سلطه علیه ایران در ایجاد مشكلات اقتصادی و آشفتگی در بازار ارز موثر بوده است افزود: دشمن از هر موضوع و اتفاق ایجاد شده در ایران به نفع اهداف خود بهره برداری می كند.

امام جمعه اردبیل در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینكه ما در مسایل بین المللی و مصالح مهم خودمان هیچگاه از روی احساسات تصمیم نمی گیریم گفت : همانگونه كه ایشان تاكید دارند مسوولان نظام اسلامی ایران در مواجهه با مسایل مهم جهانی مرتبط با كشورمان به گونه ای عمل نخواهند نمود كه ایران اسلامی خدای ناكرده از پشت خنجر بخورد./س

برچسب ها: اردبیل ، مشکلات ، ارزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.