مجمع اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اقدامات موهن عوامل استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) با انتشار بیانیه ای محکوم کردند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگارن تبریز ،دراین بیانیه آمده است: بار دیگر فکر صهیونیسم و ایادی استکبار جهانی در جولانگاهی دیگر پرسه زد و همچون جنایت ها و چپاول های گذشته دست به جرم سنگین و بزرگتری زده که به این سادگی و در گذر زمان از یاد و ذهن شیفتگان اهل بیت(ع) نخواهد رفت. جرمی که بسان دیگر جنایت های دشمنان قسم خورده اسلام، دل ملت مسلمان را آزرد و آنان را داغدار کرد.

توهین به پیامبر گرامی اسلام با ساخت فیلمی موهن و انتشار کاریکاتور در روزنامه ای فرانسوی دستاورد دیگری از فرهنگ غرب و سیاستمداران آن است که در پشت سنگر دروغین آزادی بیان، بزرگترین توهین را به آزادی و تفکر کرده اند. این گمراهان باید بدانند ساحت پیامبر(ص) در عالم آنقدر متعالی است که با این رفتارهای حقیرانه کوچک نمی شود و اینگونه توهین ها به رسول گرامی اسلام نه تنها اقتدار آنها را نشان نمی دهد بلکه نشانگر نوعی حماقت و از بین رفتن جایگاه آنها و انزوایشان در عالم سیاست بین المللی می باشد.

اعضاء مجمع اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ضمن محکوم کردن این عمل شنیع به ایادی استکبار هشدار می دهند که تا دیر نشده دست از این رفتارهای ابلهانه بردارند تا در آتش خشم مقدس مسلمانان و خداجویان گرفتار نشوند و با خود عهد می بندیم تا در همه حال از وجود چنین گرگ صفتان و دشمنان دوست نما غفلت نورزیم و به تمام جهانیان اعلام کنیم که تا جان در تن داریم با الگوگیری از سیره و سنت پیامبر عظیم الشأن حضرت ختمی مرتبه محمد مصطفی(ص) و خاندان پاک و مطهرش، عشق و علاقه و محبتمان را که ضامن سلامت جسمی و روحی بشریت است به اهل بیت(ع) روز به روز افزون داشته و از خداوند متعال توفیق روز افزون را در این زمینه خواستار باشیم و در نهایت ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت را از درگاه احدیت بطلبیم. /س

 

برچسب ها: اقدامات ، استکبار ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.