مرزبان درجه یك و فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین از كشف بیش از 419 هزار لیتر سوخت از حوزه استحفاظی شهرستان ( قصرشیرین تا ثلاث باباجانی) در نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سرهنگ پاسدار 'رسول پرندین'گفت: كشف بیش از 419 هزار لیتر سوخت از حوزه استحفاظی شهرستان ( قصرشیرین تا ثلاث باباجانی) در نیمه اول امسال جز کارهای قابل تقدیر در هفته نیروی انتظامی می باشد

پرندین گفت: برغم داشتن مرزهای طولانی با كشور عراق در شهرستان قصرشیرین بحمدالله با هوشیاری نیروهای هنگ مرزی و انتظامی و با همكاری مردم آگاه، امنیت در این شهرستان حاكم است و این شهرستان از امن ترین شهرستان های كشور می باشد.

مرزبان درجه یك هنگ مرزی قصرشیرین تاكید كرد: این شهرستان مرزی بخاطر موقعیت ویژه و مرزهای رسمی و كار ترانزیت سوخت و صادرات كالا نقش كلیدی در صادرات غیر نفتی كشور دارد لذا باید تدابیری اتخاذ كرد تا از قاچاق سوخت از این منطقه به كشور عراق جلوگیری شود.

وی گفت: پرسنل انتظامی و هنگ مرزی با تمام قوا و قدرت در راستای امنیت و آسایش شهروندان و نیز دفاع و پشتیبانی از مرزهای كشور طبق وظایف و ماموریت‌های ذاتی خود تلاش می‌كند.

پرندین از تلاش های ماموران هنگ مرزی و انتظامی و همچنین تعامل مسوولان شهرستان قصرشیرین و مردم با پرسنل هنگ مرزی و انتظامی در راه تامین امنیت تقدیر كرد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، قصرشیرین ، لیتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.