معاون برنامه‌ريزي و امور بين‌الملل گمرك جمهوري اسلامي ايران گفت: گمرك تمام توان خود را براي حمايت از تجار و توليدكنندگان به ويژه در استان آذربايجان غربي و رفع مشكلات آنها به كار خواهد گرفت.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي گمرک ايران، بهزاد شيري در جمع تجار شهرستان پيرانشهر در استان ‌آذربايجان غربي گفت: مسئولان منطقه بايد تمام تلاش خود را براي معرفي آذربايجان غربي به عنوان قطب اقتصادي كشور به كار گيرند و از گمركات استان در جهت بالا بردن سطح اقتصادي منطقه استفاده كنند.

شيري گفت: تشكيل گمرك در شهرستان پيرانشهر سبب توسعه اقتصادي و همچنين افزايش انگيزه در ميان فعالان اقتصادي شده است.

پايانه مرزي تمرچين پيرانشهر به دليل موقعيت خاص و استراتژيك آن در دسترسي به بنادر درياي مديترانه و قاره‌هاي اروپا و آفريقا از طريق كشورهاي سوريه و لبنان از موقعيت بسيار ويژه‌اي برخوردار است.

شيري همچنين با حضور در گمرك سِرو در جمع كاركنان اين گمرك گفت: حركت به سوي گمرك نوين مهم‌ترين برنامه گمرك و توجه بيشتر رفاه و معيشت كاركنان در اولويت كاري گمرك جمهوري اسلامي ايران قرار دارد.

وي  اظهارداشت: رونق محور ترانزيت و تقويت گمركاتي كه با حجم بالاي كار روبه‌رو هستند، بهترين راهكار براي بالا بردن ظرفيت صادراتي اين منطقه است./س
برچسب ها: گمرک ، تجار ، تولید ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار