مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مهم‌ترین عامل تصادفات در محورهای برون شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد سرعت و سبقت غیرمجاز است.

 مسعود مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  اظهار کرد: از مهم‌ترین عامل تصادفات در محورهای برون شهری در کهگیلویه و بویراحمد سرعت و سبقت غیرمجاز است در نتیجه کنترل و مهار سرعت غیرمجاز را از مهم‌ترین عوامل در کاهش تلفات جاده‌ای است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده برای نصب دوربین‌های کنترل سرعت در راستای نظارت تصویری بر جاده‌ها، مناقصه دو دستگاه دوربین کنترل سرعت در محور گچساران به بهبهان انجام شده است و در مراحل دیگر این اداره کل هم نصب چهار دستگاه دوربین در محور یاسوج به اصفهان خواهد بود.
مصدقی تصریح کرد: بر اساس آمار به دست آمده از تلفات حوادث رانندگی به وسیله پزشک قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد، 85 درصد از تلفات جاده‌ای در شش ماهه اول سال در صحنه تصادف رخ داده است که بیان کننده شدت تصادف می‌باشد با این وجود مدیریت سرعت در این زمینه لازم و ضروری است.
وی ابراز امیدواری کرد که با بکارگیری تمام تلاش دستگاه‌های خدمت‌رسان بتوان امنیت را در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوبی افزایش داد. /ب

برچسب ها: یاسوج ، سرعت ، سبقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.