مهاجم اسبق بلک برن اعلام کرد برای انجام مذاکرات بر سر سمت سرمربیگري در این تیم آماده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، بلک برن چندی پیش سرمربی خود استوژیوکین را مجبور به استعفا کرد و این تیم هنوز جایگزینی را برای کین انتخاب نکرده اما شایعاتی پیرامون سپردن هدایت تیم به آلن شیرر بالا گرفته است.

شیرر در طول چهار سال برای این تیم 131 مرتبه گلزنی کرده بود و مبلغ قرارداد وی هنوز رکوردی است که در این تیم شکسته نشده است.

این پیشکسوت 42 ساله در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی گفت: با توجه به سابقه طولانی مدت و درخشانی که من در این تیم دارم،  بله حاضرم با آنها مذاکره کنم.

وی در ادامه افزود: البته اتفاقی که برای کین افتاد کمی مرا به شک می اندازد و دلسرد می کند من مطمئنم که آنها برنامه ای برای کین داشتند.

وی همچنین گفت: با این ترتیبی که آنها کین را از تیم راندند حالا باید در انتخاب مربی بعدی تلاش بسیاری کنند و اطمینان حاصل کنند که تصمیمشان درست است.

یکی از مسئولان باشگاه در این مورد گفت: به نظر می رسد که شیرر تمایل زیادی به گرفتن هدایت تیم دارد اما مشکل اصلی این است که او از زمان بازنشستگی تنها یکبار تجربه مربیگری داشته و آن هم در فصل 6-2005 در نیوکاسل بوده./ق

برچسب ها: شیری ، بلک برن ، نیمکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار