وكيل پايه يك دادگستري گفت: دستگاه قضايي كشور با ورود و نظارت دقيق خود نسبت به نوسانات و آشفتگي هاي بازار ارز مي‌تواند تاثير به سزايي در ساماندهي آن داشته باشد.

علي اكبر ابويي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،  ورود قوه قضائیه به ساماندهی بازار ارز، را بسيار تاثیر گذار دانست و اظهارداشت: طبیعتا برخورد قوه قضائیه می تواند بسیار موثر باشد ولی در درجه اول دولت باید پاسخگوی این نابسامانی بوده و لیست افرادی که از بانکها مبالغ زیادی ارز گرفته اند ودر بازارآزادبه فروش رسانده اند را ارائه کند.
 
اين حقوقدان با اشاره به اینکه جنگ روانی ایجاد شده،وضعیتی را به وجود آورده که کنترل بازار از دست دولت نیز خارج شده،تاکید کرد: بازار سرمایه تابع احساسات نیست، طبیعتا هر مقام مسئولی کوچکترین اظهار نظری کند، در بازار سرمایه تاثیر می گذارد.

 ابويي در ادامه افزود: دستگاه قضايي كشور با ورود و نظارت دقيق خود نسبت به نوسانات و آشفتگي هاي بازار ارزميتواند تاثير به سزايي در ساماندهي آن داشته باشد.

اين حقوقدان به لزوم برخورد قاطع و جدي قوه قضائيه با اخلال‌گران بازار ارز و ايجاد نوسانات اقتصادي در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: عدم برخورد دستگاه قضا با بوجود آورندگان آشفتگي در بازار ارز باعث بدبيني و عدم اعتماد آحاد جامعه نسبت به وضع اقتصادي کشور خواهد شد که به الطبع نتايج و آثار جبران ناپذيري را به دنبال مي‌آورد.

 وي در پايان گفت: مردم از قوه قضاییه انتظار دارند بدون هیچگونه اغماضی با اخلالگران بازار ارز  برخورد کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ارز ، آشفتگی ، بازار ، اخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار