مسابقات چهارجانبه موتور كراس منطقه ای، با قهرمانی تیم اصفهان، در شهركرد پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در این دوره از رقابت ها كه با حضور 60 موتور سوار در پیست موتورسواری شهركرد برگزار شد، تیم استان چهارمحال و بختیاری، دوم شد و تیم لرستان، در مكان سوم قرار گرفت.

در مسابقات موتوركراس كلاس 65سی سی، حسن فراهانی عرب، به مقام نخست دست یافت، پوریا قیصری دوم شد و ابوالفضل وكیلی، هم به مقام سوم رسید.

همچنین در مسابقات موتور كراس، 85 سی سی، حیدر فراهانی عرب، قهرمان شد و علیرضا عابدیان و سیاوش قاسمی، در مكان های دوم و سوم ایستادند.

در كلاس 250 سی سی A نیز، سعید خسروی، به مقام نخست دست یافت، مجتبی قربانی، دوم شد و وحید قدیری، بر سكوی سوم ایستاد.

همچنین در همین كلاس، در رده B نیز، غلامحسین خلیلی از لرستان قهرمان شد و سعید امینی و اصغر صالحی، در رده های دوم و سوم ایستادند.

در كلاس 450 سی سی نیز، عرفان مؤذنی، از اصفهان، قهرمان شد و سعید خسروی، از چهارمحال و بختیاری، بر سكوی دوم ایستاد و میلاد مطهری نژاد هم سوم شد.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این دوره از رقابت ها، 60 موتور سوار از استان های مختلف كشور حضور داشتند.

قهرمان آماره افزود: موتور سواران تیم های مقاومت سپاه، مباركه، نجف آباد و زرین شهر اصفهان، و استان های لرستان، مركزی و چهارمحال و بختیاری، در این رقابت ها شركت كردند.

به گفته وی؛ این مسابقات، در كلاس های 65 سی سی، 85 سی سی، 250 سی سی و 450 سی سی برگزار شد.

استان چهارمحال و بختیاری، هم اكنون یكی از قطب های مهم موتوركراس ایران محسوب می شود و مجتبی كریم زاده و سعید خسروی از این استان، به عنوان قهرمان آسیا و قهرمان ایران شناخته می شوند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.