كتاب «اصول اکتشافات مواد معدنی» در دانشگاه آزاد خوي منتشر شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه،كتاب «اصول اکتشافات مواد معدنی» توسط عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد خوي وارد بازار نشر شد.

حسن حاجی حسینلو يكي ازمولفين وعضوهئت علمي دانشگا ه آزادخوي بااعلام اين مطلب گفت: تأليف و گردآوري كتاب «اصول اکتشافات مواد معدنی» با همكاري علی سلگی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات صورت گرفته است.

وي با اشاره به نامگذاري امسال به نام «توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني» از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: اين كتاب در سال جاری تأليف شده و هدف از آن آشنايي جوانان، بخصوص دانشجويان با مضامين اصول اکتشافات مواد معدنی است تا شايد موانع موجود در زمینه پروژه های اکتشافی در كشور شناسايي و برطرف شده و با سرمایه گذاری های مطلوب به پيشرفت و خودكفايي در حدمطلوب و اعلا برسيم.

مولف کتاب «اصول اکتشافات مواد معدنی» گفت: این کتاب برای درس اصول اکتشافات معدنی دوره کارشناسی زمین شناسی تنظیم شده، بنابراين مطالب آن به گونه ای ارائه شده است که برای محققان و دانشجویان زمین شناسی و معدن در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی و نیز معدن کاران مفید باشد.

لازم به ذكر است، كتاب «اصول اکتشافات مواد معدنی» توسط حسن حاجي حسينلو، عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي خوي و علی سلگی، عضو هیئت علمی واحد علوم تحقیقات و فناوری در شش فصل به رشته تحرير درآمده و در قطع وزيري با 270 صفحه، شمارگان يك هزار جلد و قيمت 10 هزار تومان به بازار كتاب عرضه شده است./س

برچسب ها: خوی ، کتاب ، کارشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.