نماینده سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس گفت: اعتبارات شهرستان جوین 700 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد رضا محسنی در جلسه شورای اداری شهرستان با تاكيد بر تسريع در روند برنامه های توسعه اي شهرستان نيز گفت: از زمان ارتقای اين شهرستان اعتبارات آن 700 درصد افزايش يافته است.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان جوين گفت: توسعه بخش كشاورزي شهرستان به عنوان يكي از اولويت مهم شهرستان محسوب مي شود.

فروزان با اشاره به واگذاري 550 هكتار از اراضي قابل كشت منابع طبيعي به متقاضيان اظهار کرد: طرح توسعه بخش كشاورزي يكي از طرح هاي ماندگاري خواهد بود كه علاوه بر افزايش توليد محصولات كشاورزي، اشتغال تعداد قالب توجهي از جوانان بيكار به ويژه فارغ التحصيلان بخش كشاورزي را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاكنون 550 هكتار از اين اراضي به واجدان شرايط تحويل داده شده است.

فرماندار جوين با بيان اين كه 65 طرح توسعه بخش كشاورزي در اين شهرستان اجرايي شده است؛ اظهار کرد: اين شهرستان موفق به كسب رتبه نخست در توليد محصولات سالم استان شده است.

فروزان خاطر نشان كرد: توسعه دامپروري نيز به صورت جدي در سطح شهرستان دنبال شده به گونه اي كه توليد ماهي از دو تن در سال هاي گذشته به 70 تن در سال جاري افزايش يافته است.

وي در بخش ديگري از سخنانش به موضوع مسكن مهر شهرستان اشاره و تصريح كرد: تاكنون 900 واحد خود مالكي مسكن مهر به متقاضيان تحويل داده شده و   مسكن تجميعي نيز در دهه فجر به متقاضيان تحويل داده خواهد شد. /س

برچسب ها: اعتبارات ، جوین ، شهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.