بسيج به دنبال تقويت ارکان فرهنگي ، اجتماعي و سياسي و امنيتي نظام است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين سردار علي فضلي جانشين فرماندهي سازمان بسيج مستضعفين صبح امروز در رزمايش بزرگ 10 هزار نفري محمد رسول الله با بيان اين مطلب اظهار داشت : بايد با هوشياري ، بصيرت و بيداري به دنبال پاسداري از ارزشهاي نظم و انقلاب بود .

فضلي که در مراسم صبحگاه مشترک بسيجيان استان در تيپ 82 صاحب الامر سخن ميگفت افزود : امروز گردانهاي 5 گانه بسيج در عرصه جنگ سخت و نيمه سخت برابر دشمني ، فتنه انگيزي و شيطنت هاي دشمنان نظام ايستاده و آماده هستند .

فرمانده قرارگاه رزمي امام هادي (ع) دشمني دشمن را امري ذاتي و طبيعي دانست و گفت : فشار اقتصادي و تحريم هاي امروز دشمن نتيجه ناکار آمدي تمام توطئه ها و تلاش استکبار در طي 34 سال کذشته است .

وي هدف اصلي از برگزاري اين گونه رزمايش ها را اداي دين به شهدايي دانست که با تمام وجود در دفاع از ارزشهاي نظام جان خود را تقديم کردند

فرمانده سابق قرار گاه سيدالشهداء در بخش ديگري از سخنان خود با محکومکردن توهين به ساحت مقدس حضرت رسول (ص) اين اقدام دمشن را جفا در حق پيامبر مهرباني ها دانست که موحب جريحه دار شدن احساسات يک و نيم ميليارد مسلمان در جهان شده است .

با ايستادگي تحريم و فشارهاي اقتاصدي را به عنوان آخرين تير دشمن با شکست روبرو خواهيم کرد . سردار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) صبح امروز در صبحگاه مشترگ نيروهاي حاضر در رزمايش 10 هزار نفري محمد رسول الله اظهار کرد : پيام رزمايش محمد رسول الله براي دوستان ابيستادگي و مقاومت است و اينکه به دوستان بگوييم در زير پرچم ولايت و در صراطي که ايستاده اين محکم بايستيد که ياران شهدا در اين راه ايستاده اند .

وي پيام اين رزمايش براي دشمنان را نيز در شکست آنها دانست و گفت : دشمنان به گوش باشند که بارها نشان داده ايم از فشارها خسته نشده ايم و گوش به فرمان مقام معظم رهبري محکم ايستاده ايم .

وي بسيجيان حاضر در رزمايش را تبلوري از مردم ولايتمدار قزوين دانست و گفت : دشمنان در اين سالها تمام سعي خود را براي شکستن ايستادگي ملت ايران انجام داده اند ولي هيچ نتيجه اي تا به امروز نگرفته اند .

فرمانده سپاه قزوين هدف اين رزمايش را بازآوري آموزه هاي قبلي و آموزش تمرينات تکنيکي و تاکتيکي اعلام کرد ./س

برچسب ها: بسیج ، نظام ، تقویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.