بازی ایران و کره جنوبی روز 25 مهر در حالی برگزار می شود که به منظور حمايت همه جانبه از تيم ملي فوتبال، همه با هم متحد شده اند.

حميدرضا صدر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی ایران و کره ای جنوبی با توجه به نتایج کسب شده و فشار های وارد بر تیم ملی بسیار حساس و مهم است سیاست این بازی هم از لحاظ امتیاز و هم از لحاظ شخصیت براي  تیم ملی اهمیت زیادی دارد.


کارشناس فوتبال کشورمان افزود: مشکل اساسی تیم ملی خط میانی است که اگر بخواهیم نتیجه مطلوبی بگیریم و در میانه ای زمین پاس کاری های زیادی انجام دهيم بايد خط مياني تيم را تقويت کنيم.

وی تصریح کرد: تیم ملی برای مردم است بازیکنان و مربیان رفتنی هستند پس مردم باید حمایتی اساسی از تیم ملی به عمل بیاورند تا فشار کم تری به اين تیم وارد شود و این تیم نتیجه مطلوب را کسب کند.

صدر اظهار داشت: کره جنوبی یک تیم بسیار قوی است و در این چند سال اخیر در تمام مسابقات  جام جهانی شرکت داشته است پس باید این تیم را به خوبی تجزیه کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: از رسانه ها می خواهیم ارتباط میان مردم و بازیکنان را نزدیک تر کنند و با حمایت از تیم ملی در موفقیت این تیم مقابل کره جنوبی در افتخارات این تیم سهیم باشد.


*امير حاج رضايي: انتقاد به تيم ملي ضرر مي زند

کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بازی ایران کره بازی بسیار حساسی است با این شرایط و جو حاکم در فوتبال ایران باید گذشته را فراموش کرده و به فکر دیدار با کره جنوبی بود.

حاج رضايي افزود: در آستانه دیدار با کره جنوبی باید از انتقاد کردن پرهیز کرد و هم اکنون باید از تیم ملی حمایت کرد؛ در این زمان انتقاد کردن بسیار بر تیم ملی ضرر می زند.

وي اظهار داشت: کره جنوبی یک تیم بسیار خوب و منظم است، برای شکست دادن این تیم باید نقاط ضعف این تیم را شناسایی کرده و باید سازمان دهی شده حمله کنیم و دفاع منظم کره را نيز آسیب پذیر کنیم.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: در این بازی ها مقدماتی جام جهانی زمان بر علیه ما است و در این زمان کم باید از گذشته پرهیز کرد و به فکر روزهای آینده بود.

حاج رضايي خاطر نشان کرد: براي نتیجه گیری تیم ملی در این زمان نباید برای آن حاشیه درست کرد باید همراه آن بود تا بتواند نتیجه ای مطلوب بدست آورد.


*ناصر ابراهيمي: کي روش بايد جوان گرايي کند

پیشکسوت فوتبال در گفتگو خبرنگار باشگاه بيان داشت: کی روش باید در تیم جوان گرایی کند حریف ما کره جنوبی با جوان گرایی توانسته یک تیم بسیار عالی را تشکيل دهد ما باید استعدادهای پایه را زود جذب کنیم قبل از اینکه دچار مشکلاتی شويم.

وی افزود: بهتر ین تیم های فوتبال جهان در خط میانی خود بسیار قوی هستند ولی تیم فوتبال ما در خط میانی بسیار ضعیف بوده است که تمامی مشکل های تیم ملی در این خط است اطرافیان کی روش باید به او هافبک های با استعداد لیگ را معرفی کنند تا تیم ملی از آنها استفاده کافی کند.

ابراهيمي تصریح کرد: تیم ما باید ضد تیم کره جنوبی بازی کند یعنی اگر آنها زیاد حمله می کنند ما باید از ضد حمله استفاده کنیم البته باید این مطلب را یادآوری کرد که تیم ملی هر چه قوی باشد نمی توان بازی های این تیم را پیش بینی کرد زیرا همیشه غیر قابل پیش بینی بوده است.

وی اظهار داشت: این بازی آخرین امید ایران است بازیکنان تیم ملی باید با پاس مکرر خود دفاع حریف را به اشتباه وا دارند و برنده این دیدار شوند.

پيشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: از تماشاگران خواهش می کنم که فضای ورزشگاه ها را آرام نگه دارند زیرا این آرامی به فوتبال کشورمان کمک به سزایی خواهد کرد.


*سيروس دين محمدي: تيم ملي مقابل کره خوب بازي مي کند

پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: تیم کره جنوبی از قبل ضعیف تر شده است و این یک فرصت طلایی برای تیم ملی است فرصتی که جهش به سوی جام جهانی و پایان ناکامی ها محسوب می شود.

وی افزود: می روش بازیکنان بسیار خوبی را به تیم ملی دعوت کرده است که این خود یک انگیزه مثبت برای پیروزی تیم می باشد.

دين محمدي تصریح کرد: بسیاری از استعدادهای فوتبال در دوره جوانی از فوتبال کنار گذاشته می شوند که این خود یک بی مدیریتی و ضعف در فوتبال را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: مشکلات فوتبال بسیار زیاد است و نباید به خاطر منافع شخصی به آنها دامن زد برای اینکه فوتبالی در سطح اول جهان داشته باشیم باید تمامی مسئولان و مردم دست به دست هم دهند و به مشکلات تیم رسیدگی کنند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: باخت مقابل لبنان یک اتفاق بود و تیم ملی پتانسیل بسیار بالایی دارد.


*فريدون معيني: بايد مربيان را از پايه آموزش داد

رئیس کمیته های پایه نیز به خبرنگار باشگاه گفت: از بازی با لبنان حاشیه هایی پیش آمد که این مشکلات، تیم ملی را در فشار مطلق قرار داد فشاری که امکان دارد در بازی با کره جنوبی نيز خود را نشان دهد که بايد برای رفع این فشارها همه از تیم ملی حمایت کنند.

وی افزود: باید مربیان و بازیکنان را از سطح پایه آموزش داد که این کار موجب پیشرفت فوتبال می شود در کنار این کار تیم های لیگ برتری باید بازیکنان جوان و تازه کار را بیشتر جذب کنند تا فوتبال کشورمان به سطح دلخواه و مطلوب برسد.

معيني تصریح کرد: تماشاگران برای یک بازی خوب به استادیوم می آیند و تیم ملی باید با تلاش، همکاری و هم دلی بتواند برنده بازی با کره جنوبی باشد.

وی اظهار داشت: برای کاهش تعطیلات لیگ باید انعطاف پذیری بازیکنان را بالا برد که سریع بتوانند با شرایط باشگاهی و تیم ملی خود را وفق دهند.


*محمود فکري: فوتبال باشگاهي را به خاطر فوتبال ملي تعطيل نکنيد!

محمود فکری در گفتگو با خبرنگا ما اظهار داشت: فشار زیادی روی تیم ملی بعد از باخت مقابل لبنان وجود داشته و این فشار در بازی با کره برای تیم ملی مشکل ساز خواهد بود اما تیم ملی باید با تلاش و هماهنگی های تاکتیکی و تکنیکی و یک دلی میان بازیکنان بازی مقابل کره جنوبی را با برد پشت سر بگذارد.

وی تصریح کرد: در هیچ جای دنیا فوتبال باشگاهی به خاطر فوتبال ملی به مدت طولانی تعطیل نمی شود این امر تأثیر منفی هم به فوتبال باشگاهی و هم به فوتبال ملی می گذارد ولی باید به تصمیمات کی روش احترام بگذاریم.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: تماشاگران باید با حضور خود در استاديوم آزادي از تیم ملی حمایت کنند و هر کار ناشایسیتی انجام دهند به ضرر فوتبال تمام می شود.

وی افزود: بازی با کره جنوبی یک بازی حرفه ای است و نباید در آن هیچ اشتباهی انجام داد و برای بهتر شدن فوتبال باید خصوصی سازی کرد.

فکري اظهار داشت: نمی توان بر روي فوتبال ایران نام فوتبال مبتدی را گذاشت در ایران استعدادهای فوتبال بسیار است و استفاده از استعدادها به یک مدیریت قوی و با تجربه نیاز دارد.

وی تصریح کرد: مردم ایران از تیم ملی توقع برد دارند و در صورت باخت مجدد ممکن است در ورزشگاه اتفاقات ناگواری رخ دهد که مقصر اصلی آن بی شک تیم ملی ما خواهد بود.

فکري خاطرنشان کرد: حق کادر فنی تیم ملی است که هر بازیکنی مطابق نیازهایش در اختیار بگیرد کادر فنی تیم ملی بسیار قوی و با تجربه نشان داده است پس به انتخاب آنها باید اعتماد کرد.



*علي کفاشیان: حمایت از تیم ملی همه جانبه است

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در مورد بازی کره جنوبی گفت: حمایت همه جانبه ای از رئیس مجلس و رئیس جمهور داشتیم که امیدواریم در بازی فردا مردم نیز با تمام توان خود از تیم ملی حمایت کنند تا به بهترین شکل پیروزی در ورزشگاه آزادی حاصل شود.


*محمد عباسي: مسئولان حمایت کردند

وزير ورزش و جوانان تصریح کرد: مسئولان به اهمیت بازی ایران و کره جنوبی را می دانند مسئولان تأثیرگذار برای حمایت تیم ملی به اردوی تیم ملی آمدند این وحدت روحیه بخش به خوبی بوجود آمده است تا تیم ملی با حمایت مردم کره جنوبی را شکست بدهد.


*محمد مایلی کهن: تماشاگران به معنای واقعی حمایت کنند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال تأکید کرد: بازی سختی را مقابل کره جنوبی پیش رو داریم و تماشاگران باید در ورزشگاه آزادی حاضر شوند و به معنای واقعی از ابتدا بازی تا سوت پایان داور مسابقه، تیم ملی کشورشان را حمایت کنند.


*امير قلعه نوعی: باید تیم ملی آرامش داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی مقابل کره جنوبی باید از هر لحاظ آرامش داشته باشد از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و تماشاگران باید در بازی فردا آرامش خود را حفظ کنند تا برنده شویم.


*منصور پورحیدری: 3 امتیاز حیاتی است

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: برای اردو راه صعود به جام جهانی فوتبال باید 3 امتیاز حیاتی این بازی به تیم ملی فوتبال کشورمان برسد و از این رو انتظار داریم تا هواداران ورزشگاه آزادی را پر کنند.


*حميد استیلی: احساسی ترین بازی در چند وقت اخیر است

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازی تیم ملی با کره جنوبی حساس ترین بازی چند وقت اخیر فوتبال کشورمان شکست تیم ملی کره جنوبی در ورزشگاه آزادی اتفاق بیافتد.

*افشین پیروانی: باید قدرتی و فیزیکی بازی کنیم

کاپیتان اسبق تیم فوتبال اظهار داشت: باید در مقابل تیم سرعتی و تاکتیکی کره جنوبی بازی فیزیکی و قدرتی را به نمایش بگذاریم و پس از توپ گیری دل به ضد حملات داشته باشیم تا با تلاش مضاعف به 3 امتیاز دست پیدا کنیم و تماشاگران می تواند تیم ملی را برای پیروزی تحریک کنند.


*مهدی فنونی زاده: از شرایط میزبانی استفاده کنیم

پیشکسوت تیم ملی فوتبال تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران باید مقابل کره جنوبی از شرایط میزبانی خوب استفاده می کند و با یک بازی ديدني از سوی بازیکنان 3 امتیاز را از آن خود کنیم.


*ویسی: حمایت مردم باعث شادابی تیم ملی می شود

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازی با کره جنوبی حساس است و بازی سرنوشت ساز برای فوتبال کشورمان است و باید هواداران با حمایت همه جانبه باعث شادابی و نشاط بازیکنان تیم ملی شوند.


*قاسمپور: شرایط تیم ملی از لحاظ روحی و روانی بالاست

پیشکسوت تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان می تواند با حمایت هواداران در ورزشگاه آزادی از لحاظ روحی و روانی مقابل کره جنوبی پیروز شود با یک بازی خوب 3 امتیاز برای ماست.


*رضا رجبی: از روی سکوها انرژی مثبت بدهیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد: تماشاگرانی که در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می کنند باید از روی سکوها به تماشاگران روحیه بدهند و با انرژی مثبت تیم ملی کشورمان را برای پیروزی هدایت کنند.


*محمد پنجعلی: احساس بازی نکنیم

 کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال  اظهار داشت:  با حوصله بازی کردن مقابل کره جنوبی برای ما مهم خواهد بود وهیچ گاه نباید دست به بازی احساسی بزنیم چون مقابل تیم حرفه ای کره جنوبی باید با هوش بازی را اداره کنیم.


*مهدي مهدوی کیا: حمایت هواداران برای بازیکنان تاثیر گذار است

 کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس  اضافه کرد:  برای پیروزی مقابل کره جنوبی باید حمایت هواداران از دقیقه اول تا پایان بازی باشد چون این حمایت برای بازیکنان تاثیرگذار است و این پیروزی فاصله ما رابا کره  جنوبی حفظ می کند.


*آندرانيک تیموریان: لياقت همه مردم و هواداران، حضور تيم ملي در جام جهاني است

 هافبک تیم ملی فوتبال افزود: تیم ملی فوتبال هم اکنون مصدوم ندارد و تمرینات خوبی را برای بازی با کره جنوبی انجام داده است لیاقت بازیکنان هواداران و مردم حضور  تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی است که سعی داریم  با کسب 3 امتیاز ادامه راه را برای صعود به جام جهانی محکم بر داریم و از این رو انتظار داریم که هواداران ورزشگاه آزادی را پر کنند تا به بهترین شکل 3 امتیاز را مقابل کره جنوبی بگیریم.


*جواد نکونام: حمایت مردم و رسانه مهم است

 کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت:  با حمایت مردم و رسانه ها با تیم ملی به طور با یک بازی خوب و تهاجمی سه امتیاز حساس مقابل کره جنوبی را بدست خواهیم آورد وتا فاصله امتیاز خود را با کره جنوبی حفظ کنیم.

وی ادامه داد:  بدست اؤردن سه امتیاز مقابل کره جنوبی  راه ما را برای صعود به جام جهانی  هموار می کند و به هر نحو باید سه امتیاز را بگیریم تا به آینده امیدوار شویم.

*محمد قاضی: حمایت هواداران  به بازیکنان هر چه می دهد

مهاجم تیم ملی تصریح کرد: تیم ملی کره جنوبی در آستانه تیم پر قدرتی است ولی تماشاگران می توانند با حضور خود روحیه زیادی برای شکست دادن کره جنوبی  به بازیکنان بدهند.


* محمدرضا خلعتبری:  شکست لبنان را جبران می کنیم

مهاجم تیم ملی اظهار داشت:  حق ماشکست  در مقابل لبنان نبود ولی به هواداران  فوتبال قول  می دهیم که با شکست کره جنوبی  در ورزشگاه آزادی  این باخت اخیر را جبران کنیم.


*غلامرضا رضایی: بازی با کره حیاتی است

مهاجم تیم فوتبال  پرسپولیس تهران تاکیدکرد:  برای امیدوار شدن به صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 3 امتیاز  را نیاز داریم چون بازی با کره حیاتی و مهم است.


*اميرحسين فشنگچی: بازی حیثیتی را با کره داریم

 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران اضافه کرد: امتیازات  را در بازی های گذشته از دست دادیم و هم اکنون موقعه انتقاد  نیست و باید دراین بازی حیثیتی  کره جنوبی را با حمایت هواداران شکست دهیم.


*رضا عنایتی: کره ای ها از تماشاگرانمان هراس دارند

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: صد هزار نفر باید ورزشگاه آزادی را پر کنند تا تیم ملی  کار راحتی را با حمایت آنها در مقابل کره جنوبی داشته باشد و کره ای ها از فشار تماشاگران ایرانی هراس دارند.


*کیانوش رحمتی: بازی با کره شش امتیاز دارد

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد:  همه فوتبال دوستان نگاه ویژه ای به بازی کره جنوبی در ورزشگاه  آزادی دارند و چون می دانند که این بازی برای فوتبال کشورمان شش امتیاز ی است و باید هواداران برای گرفتن حداکثر امتیاز تیم ملی را حمایت کنند.


*آرش برهانی: کره را شکست می دهیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت:  برای هموار  کردن راه صعود جام جهانی حتما تیم ملی فوتبال کشورمان کره جنوبی را شکست می دهد وباید هواداران ورزشگاه را پر کنند،  تا روحیه بازیکنان مقابل کره مضاعف باشد.

* تيم ملي با لباس قرمز به مصاف کره مي رود

در پايان گفتني است، تيم ملي فوتبال کشورمان فردا با لباس قرمز به مصاف تيم ملي کره جنوبي مي رود./مح


برچسب ها: بازی ، ایران ، کره جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار