عضو هيات رئيسه كميسيون اقتصادي مجلس گفت: هرگونه تاخير در ابلاغ بودجه 92 به وابستگي و عدم رشد سرمايه‌گذاري داخلي منجر مي‌شود لذا ابلاغ هر چه سريع‌تر و جامع‌تر بودجه 92 ضروري است.

روح‌الله بيگي نماينده مردم مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در مورد ابلاغ هر چه سريع‌تر بودجه از سوي دولت به مجلس گفت: براي حل مشكلات مالي و رفع نياز فعلي جامعه ابلاغ هر چه سريع‌تر و جامع‌تر بودجه 92 ضروري است.
 
وي در ادامه روشن نبودن وضعيت نرخ ارز و سياست‌هاي پولي را موجب بلاتكليفي بودجه 92 دانست و تصريح كرد:‌ هر چه زودتر بايد لايحه بودجه به مجلس ابلاغ شود تا پارلمان در جهت رفع نواقص و كاستي‌هاي آن اقدامات لازم را ترتيب دهد.

عضو هيئت رئيسه كميسيون اقتصادي تاخير در ابلاغ بودجه 92 از سوي دولت را با افزايش بيكاري در جامعه برابر خواند و بيان كرد: با توجه به اينكه در سال اقتصاد مقاومتي و توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني قرار داريم هرگونه تاخير در ابلاغ بودجه به وابستگي و عدم رشد سرمايه‌گذاري داخلي منجر مي‌شود.
 
بيگي در پايان خاطرنشان كرد: دولت براي بودجه‌نويسي سال 92 بايد ملزومات  اقتصاد مقاومتي و ظرفيت‌ بالاي نيروي  انساني در كشورمان را در نظر بگيرد و مجلس نيز با كنكاش و مسئوليت يك ساله اين بودجه را تصويب كند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیگی ، وابستگی ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار