سرپرست تیم بسکتبال مهرام اظهار داشت: امسال به خاطر شرایط مالی با حامد آفاق به توافق نرسیدیم و هیچ شرایط دیگری در جدایی این بازیکن دخیل نبود.

حمیدرضا صمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران  درمورد بحث یک ساله یا دو ساله بودن قرارداد آفاق که از سوی این بازیکن مطرح شد، تاکید کرد: روزی که این بازیکن به تیم ما ملحق شد، مدت قراردادش را می دانست تمام بازیکنان مادرسال قبل قرارداد 2ساله داشتند ودرصورت دریافت پیشنهاد بهتر دلیلی وجود ندارد که بگویند قرارداد یک ساله آنها دوساله شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه همه طرف بازیکن را می گیرند اما مگر می شود بازیکن 30ساله وبا تجربه بدون توجه به مدت قرارداد آن را امضا کند؟ چطور وقتی آفاق قصد رفتن به ذوب آهن را داشت بحث 2ساله بودن قرارداد مطرح نشد؟

*اگر واقعیت را نمی گویند، سکوت کنند

صمدزاده اشاره کرد: پیشنهاد مالی پتروشیمی به آفاق بیشتر بودوچیزی غیراز این نیست چطور بازیکنی که تا سال قبل می گفت هاشمی بهترین است امسال می گوید که به خاطر شرایط از مهرام رفتم اگر کسی علاقه ای به گفتن واقعیت ندارد حداقل سکوت کند و باشگاه رازیر سئوال نیرد.

وی افزود: ماهیچ وقت چنین مواردی نداشتیم ودرموقعیت اقتصادی خوب یابد پول تمام بازیکنان را داده ایم.آفاق هم بیشتر از همه مورد لطف قرار گرفته به خصوص درسالی که بدترین سال اقتصادی بود.

*به جای کلمه درگیری از بحث استفاده می کردید

وی با ناراحتی از به کاربردن کلمه درگیری در مصاحبه آفاق گفت: اگر نام بحث را درگیری بگذاریم کار خوبی نیست اما بحث همیشه درکارها وجود داشته وبرای به نتیجه رسیدن آن است درهمین یک ماه اخیر هم باهمه از جمله هاشمی سرمربی تیم برای پیش رفتن کارها بحث داشته ایم این کارباعث نزدیکتر شدن عقاید مختلف است ودرنهایت به یک جمع بندی ونتیجه گیری می رسدمن وآفاق نیز هیچ گاه درگیری نداشته ایم وتنها بحث در مورد کارها وجود داشت.

* پیشنهاد مالی آفاق به بودجه ما نمی رسید

صمدزاده به موضوع قرارداد بازیکنان برگشته وتأکید کرد: بازیکنان زمان بستن قرار دادباید حواسشان به این که در مورد چه چیزی وچه مدتی صحبت می کنند باشد امسال با وجود اعتمادی که همیشه به بازیکنان داشتیم طوری رفتار میکنیم که دیگر بعداز بستن قرارداداین مشکلات نباشد در مورد آفاق هم قطعا به خاطر شرایط مالی باوی به توافق نرسیدیم شرایط مالی امسال وی به قدری بالا بود که نمی توانستیم بودجه خودرا طوری جمع کنیم که قابل پرداخت باشد.

صمدزاده ادامه داد: بودجه محدودی داریم دراین سالها هم شرایط همین طور بوده اما تلاش کردیم بهترین استفاده را ازاین بودجه ببریم به همین خاطر هم وقتی مهران حاتمی با بزرگواری گفت ما حاضریم هر دو بازیکن را به شما بدهیم اما به خاطر شرایط مالی امکان همکاری میسر نشد

*هرکس خط خورد، به دلیل محدودیت ها است

اما با اتمام بحث آفاق صمدزاده تاکید کرد: از تمام باشگاه ها به خاطر همکاری شان ممنونیم. تمام بازیکنان به تمرینات تیم ملحق شده و فردا جمع بندی نهایی را درمورد نظرات انجام می دهیم. امیدوارم هر بازیکنی که انتخاب شد با تمام توان باز می کند و هر بازیکنی که در لیست نبود، متوجه این باشد که موضوع فنی نیست و تنها به خاطر محدودیت های باشگاه در لیست قرار نگرفته چون باشگاه محدودیت 3 تا 4 بازیکن کمکی را برای تیم قرارداده است.

در فاصله یک هفته تا شروع بازیها هنوز خبری از بازیکن خارجی دوم مهرام نیست،‌ سرپرست این تیم می گوید: بازیکن خارجی دوم با بدقولی و به خاطر مشکلات شخصی هنوز به ایران نیامده و آژانس مربوطه هم جواب دقیقی دراین مورد نمی دهد به همین دلیل احتمال خارج شدن وی از لیست بازیکنان هم وجود دارد و امکان جابه جایی نام بازیکنان خارجی نیز درلیست اعلام شده به آسیا نیست.

*کوچکترین تخلف و کم کاری قابل گذشت نیست

صمدزاده به بازیکنان تیم یک اولتیماتوم داد و خاطرنشان کراد: امیدوارم بازیکنان چه به عنوان یارکمکی و چه آنهایی که سال قبل با باشگاه قرارداد داشته و رفته اند و بازیکنان خودمان با تمام توان درجام باشگاه ها شرکت کنند و فراموش نکنند این نام ایران است که دربازیها مطرح می شود. ما حیثیت خود را سراین راه گذاشته ایم بنابراین کوچکترین تخلف و کم کاری قابل گذشت نیست و با شدیدترین برخوردها روبرو خواهند شد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار