نشان دائمی استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پرفسور مجید سمیعی جراح برجسته مغز و اعصاب جهان اعطاء شد.

 

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، این نشان در همایش تولید علم که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد به پروفسور مجید سمیعی رئیس فدراسیون جراحان مغز و اعصاب جهان اعطا شد .

در متن این نشان خطاب به استاد ارزشمند و فرهیخته پروفسور سمیعی موسس و رئیس محترم مرکز بین المللی مغز و اعصاب آمده است :چنانچه که استحضار دارید دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ارکان اصلی توسعه نظام سلامت کشور و محیطی بسیار ارزشمند برای آموزش و پژوهش ، همراه با ارائه خدمت به هموطنان نیازمند در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه السلام می باشد .

 

دانشگاه علوم پزشکی مشهد مفتخر به وجود مراکز آموزشی ، پژوهشی و درمانی مستعد دارای اعتبار بین المللی است که در زمینه های آموزشی و پژوهشی و خدمات سلامت به صورت فعال و جدی تلاش می نماید .

 

با کمال مسرت مفتخر است مقام استاد افتخاری و وابسته به این دانشگاه را به جنابعالی که با سابقه ارزشمند و طولانی علمی خود ، از اساتید برجسته جراحی مغز و اعصاب بین المللی هستید تقدیم نماید .

 

امید است این دانشگاه در آینده بتواند با همکاری جنابعالی گام های جدید و موثر در توسعه آموزش و ارتقاء کیفیت فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و خدمات سلامت بردارد .

 

 ضمن آرزوی سلامتی ، توفیق شما را در ادامه مسیری که سالیان گذشته در خدمت به دانش خاصه در عرصه جراحی مغز و اعصاب پیموده اید از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم .

پرفسور سمیعی در این مراسم دریافت نشان استادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را افتخار و مایه غرور برای خود دانست و اظهار داشت:این نشان حس مسئولیت را در اینجانب افزایش داده است .

این جراح برجسته جهان با اشاره به اینکه کسب این نشان تکلیف و احساس مسئولیتی را برای من ایجاد کرده است اظهار امیدواری کرد با همکاری اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بتوان گام موثری در پیشرفت این دانشگاه برداریم./س

برچسب ها: اعطای ، نشان ، استاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.