دومین مرحله از رقابت های لیگ کورسی بانوان تحت عنوان گرامیداشت( شهدای زن) در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، دومین مرحله از رقابت های لیگ کورس بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو ماده پیست و جاده از 15 مهر ماه به مدت 3 روز تحت عنوان گرامیداشت شهدای زن در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بر اساس این گزارش: رقابت های لیگ کورس بانوان با 86 رکابزن از تیم های ترافیک تهران- باشگاه دبیری تبریز، اطلس اصفهان ، پیراهن سوین، یزد، کردستان، خوزستان، کنگاور، مدرسه دوچرخه سواری آزادی ، پاسارگاد و شهرداری همدان حضور داشتند.

این گزارش حاکی است: رکابزنان در رده سنی جوانان در مواد تعقیبی انفرادی، تیم اسپریت، دور حذفی، دور امتیازی، 500 متر، تایم تریل، استقامت جاده، با یکدیگر به رقابت پرداختند و همچنین دوچرخه سواران در رده سنی بزرگ سالان نیز در این مسابقات در موارد 200 متر، تعقیبی انفرادی ، تیم اسپرنیت، دور حذف، دور امتیازی 500 متر، تایم تریل و استقامت پا به رکاب شدند.

مرحله نخست دومین دور رقابت های کورسی بانوان روز شنبه پانزدهم مهر در ماده 2 کیلومتر در رده سنی جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند و از انتها زهرا خسروشاهی از آذربایجان شرقی با زمان 2 دقیقه ون58 ثانیه و 23 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و پرستو با ستی از تیم پاسارگارد تهران با زمان 3 دقیقه و یک ثانیه و 43 صدم ثانیه بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد و انسیه بیاتی از شهرداری همدان با زمان 3 دقیقه و 4 ثانیه و 15 صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

در ادامه روز نخست روز از مسابقات بانوان رکابزنان در ماده سه کیلومتر تعقیبی انفرادی در رده سنی بزرگ سالان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان مدال طلای سه کیلومتر برگردن عادله نوری از تیم ترافیک تهران با زمان 4 دقیقه و 15 ثانیه و 20 صدم ثانیه قرار گرفت و مریم قیاسوند از تیم همدان با زمان 4 دقیقه و 21 ثانیه و فرزانه شریفی از تیم ترافیک تهران با زمان4 دقیقه و 21 ثانیه و 81 صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستادند.

در ادامه روند نخست این مسابقات رکابزنان در ماده دور امتیازی فرزانه شریفی از تیم ترافیک تهران به مقام قهرمانی دست یافت و شیوا بزرگمهر از تیم ترافیک تهران و آتوسا عباسی ازتیم پاسارگاد تهران بر جایگاه دوم و سومی قرار گرفتند.

رقابت های روز نخست رقابت های لیگ کورس بانوان، برگزاری مسابقه در ماده تیم اسپرنیت به اتمام رسید که در پایان در رده سنی جوانان تیم دبیری تبریز با زمان 54 ثانیه و 84 صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسید و تیم های خوزستان و همدان در جاده های دوم و سوم قرار گرفتند و در ماده تیم اسپرتینگ در رده سنی بزرگسالان تیم ترافیک تهران با زمان 52 ثانیه و 52 صدم ثانیه در جایگاه اول ایستاد و تیم های همدان و پاسارگاد با زمان های 53 ثانیه و 2 صدم ثانیه و 57 ثانیه و 89 صدم ثانیه به مقام دوم و سومی رسیدند.

روز یکشنبه 16 مهرماه مرحله دوم رقابت لیگ کورسی بانوان در پارک چیتگر برگزار شد که 14 رکابزن در رده سنی جوانان در ماده تایم تریل انفرادی به مسافت 8 کیلومتر و 20 دوچرخه سوار در رده سنی بزرگسالان به مسافت 12 کیلومتر به رکابزدن پرداختند که در انتها در رده سنی جوانان زهرا خسروشاهی از تین دبیری با زمان 12 دقیقه و 42 ثانیه و 60 ثانیه قهرمان تایم تریل جوانان شد و فرشته جلالی از تیم دبیری با زمان 12 دقیقه و 49 ثانیه و 9 صدم ثانیه بر سکوی دوم ایستاد و پرستو باستی از تیم پاسارگاد تهران با زمان 13 دقیقه و 11 ثانیه و 5 صدم ثانیه سوم شد.

در ماده تایم تریل در رده سنی بزرگسالان هم فرزانه شریفی از تیم ترافیک تهران با زمان 18 دقیقه و 20 ثانیه و 79 صدم ثانیه به مقام نخست رسید و ماندانا دهقان از تیم شهرداری همدان با زمان 18 دقیقه و 31 و 48 صدم ثانیه به مقام دوم رسید و مریم قیاسوند از تیم شهرداری همدان با زمان 18 دقیقه و 36 ثانیه و 55 صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

در دومین روز مسابقات رکابزنان در 2 ماده پیست با یکدیگر به رقابت پرداختند که در ماده 500 متر در رده سمی جوانان زهرا خسروشاهی از تیم دبیری تبریز به مقام نخست دست یافت و پرستو باستی از تیم پاسارگاد تهران و فروزان عبداللهی از تیم هیئت خوزستان به مقام دوم و سوم رسیدند.

در رده سنی بزرگسالان در ماده 500 متر آتوسا عباسی از تیم پاسارگاد تهران با زمان 42 ثانیه و 22 صدم ثانیه به مقام اول رسید و پرستو باستی از تیم پاسارگاد تهران و فروزان عبداللهی از تیم هیئت خوزستان به مقام های دوم و سوم رسیدند و در ماده دور حذفی فرشته چلانی از تیم دبیری و پرستو بایستی از تیم پاسارگاد تهران و انسیه بیانی از تیم شهرداری همدان به ترتیب به مقام اول تا سوم نائل شدند و در ماده تایم تریل به مسافت 8 کیلومتر زهرا خسروشاهی از تیم دبیری تبریز با زمان 12 دقیقه و 42 ثانیه و 60 ثانیه به مقام قهرمانی دست یابد و فرشته چلانی از تیم دبیری تبریز و پرستو باستمی از تیم پاسارگاد تهران به مقام های دوم و سوم رسیدند.

هفدهم مهرماه سومین و آخرین روز این مسابقات 40 رکابزن در ماده استقامت جاده در رده سنی بزرگسالان به مسافت 60 کیلومتر در پارک چیتگر به رقابت پرداختند که ماندانا دهقان از تیم شهرداری همدان به مقام نخست رسید و مدال طلای استقامت را بر گردن آویخت و آتوسا عباسی از تیم پاسارگاد تهران بر سکوی دوم ایستاد و فرزانه شریفی از تیم ترافیک تهران مقام سوم را از آن خود کرد.

در ماده استقامت جاده در آخرین روز مسابقات 27 رکابزن در رده سنی جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در انتها نرگس عبدی از تیم پاسارگاد تهران به مقام قهرمانی ماده استقامت دست یافت و نگین شیبانی و پرستو باستمی دیگر رکابزنان این تین به مقان های دوم و سوم رسیدند.

در انتها در ماده استقامت جاده رده سنی جوانان مقام اول تا سوم را در تیم پاسارگاد تهران به خود اختصاص دادند و درخشیدند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار