يک کارشناس سياست خارجي گفت: رژيم غاصب صهيونيستي سعي دارد به بهانه‌هاي مختلف ضمن تسهيل ورود و خروج يهوديان به مسجدالاقصي، رفت و آمد مسلمانان را نيز به اين مكان مقدس كاهش دهد اما اين تلاش‌هاي شوم راه به جايي نخواهد برد.

حسن لاسجردي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به تجاوز رژيم غاصب صهيونيستي به حريم مسجدالاقصي، گفت: صهيونيست‌هاي اشغال‌گر براين باورند كه مسجد الاقصي اولين قبله مسلمانان، مركزي يهودي بوده و به آنها تعلق دارد.

وي ادامه داد: رژيم جعلي صهيونيستي براين باور است كه مسجد الاقصي براي آنها بنا شده بنابراين سعي دارند تا اين مسجد را كه قبله اول مسلمانان بوده تخريب و جايگاهي براي طراحي برنامه‌هاي شوم خود ايجاد کنند.

لاسجردي با اشاره به تلاش صهيونيست‌ها براي اشغال قدس شريف، افزود: آنها در تلاش هستند تا مسجد الاقصي را به عنوان مركز تصميمات سياسي خود اشغال کرده و اين مکان مقدس  را به عنوان پايتخت رژيم غاصب صهيونيستي معرفي كنند.

وي تصريح كرد: صهيونيست ها با اين ذهنيت پيش مي روند كه شهر قدس را از غيريهودي پاكسازي كنند تا به راحتي اعمال شنيع خود را در منطقه ادامه دهند.

لاسجردي ادامه داد: رژيم غاصب صهيونيستي سعي دارد به بهانه‌هاي مختلف ضمن تسهيل ورود و خروج يهوديان به مسجدالاقصي، رفت و آمد مسلمانان را نيز به اين مكان مقدس كاهش دهد.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان كرد: رژيم اشغالگر قدس تمام اقدامات خود را در راستاي اين هدف شوم برنامه ريزي کرده تا بتواند قدس شريف را به عنوان پايتخت براي خود برگزيند و سياست هاي سلطه طلبانه خود را اعمال كند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قدس ، صهیونیست ، مسلمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار