رئيس کل دادگستري استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: پيامبر اکرم (ص) مايه رحمت و برکت بشريت است و اهانت به ايشان نديده گرفتن حقوق بشريت و تمام آزادي خواهان است.

علي جمادي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با محکوم کردن اقدامات مذبوحانه دشمنان در اهانت به مقدسات و پيامبراکرم (ص)، اظهارداشت: استکبار جهاني در يک فرايند به جنگ تمام عيار با اسلام برخاسته و از هيچ کوششي براي منزوي کردن مسلمين دريغ نخواهد کرد.

وي با اشاره به اتحاذ مسلمين و پافشاري آنها برحق و حقوق خودشان، ادامه داد: مسلمانان بايد با اتحاد و همياري يکديگر از حقوق مسلم خود دفاع و برتمام دشمنان اسلام در سرتاسر جهان اثبات کنند که همواره برآرمانها و اهداف خود پاي بند هستند.

جمادي اهانت به ساحت مقدس نبي اکرم (ص) را سبب ذليل شدن توهين کنندگان دانست و افزود: مردم بايد با  آگاهي و هوشياري کامل در مقابل توطئه‌هاي دشمنان ايستادگي کنند لذا دشمنان اسلام قصد دارند با نسبت دادن اقدامات تروريستي به مسلمانان چهره اسلام را مخدوش کنند.

وي تاکيدکرد: استکبار جهاني بايد بداند بشريت در مقابل چنين توطئه‌هايي سکوت نخواهند کرد ودر مقابل آنان خواهد ايستاد و اينگونه اقدامات ددمنشانه مورد محکوميت تمام جهانيان است.

وي خيزش مسلمانان جهان در پي اهانت به نبي مکرم(ص) را باعث همدلي و وحدت بين آنها دانست و خاطرنشان کرد: شيعه و سني در کنار هم در مقابل استکبار صف واحدي را تشکيل داده اند و توطئه‌هاي دشمنان را خنثي کردند.

انتهاي پيام/پ3
برچسب ها: دادگستری ، اهانت ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار