مهم ترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده موضوعاتي چون: اتحاد مسلمان در برابر سياست‌هاي استكبار جهاني، استراتژي جمهوري اسلامي ايران است، نياز احزاب به افراد پيشکسوت، برنامه راهبردي کميسيون امنيت ملي براي افزايش سطح روابط ديپلماتيک ايران و... است.

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

برنامه راهبردي کميسيون امنيت ملي براي افزايش سطح روابط ديپلماتيک ايران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/18/410424_885.jpg

 رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس اقدام کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي در اعزام هيئت‌هايي به برخي کشورها را مثبت خواند و گفت: اين اقدام مي‌تواند در تقويت ديپلماسي عمومي و افزايش روابط ديپلماتيک ايران با کشورهاي مورد نظر موثر باشد.

پرونده "رحيم‌مشايي" در دستور کار کميسيون اصل 90 قرار گرفت


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/18/410525_962.jpg

 سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس گفت: در راستاي شکايت برخي اشخاص حقيقي و حقوقي، پرونده "اسفنديار رحيم‌مشايي" در دستور کار اين کميسيون قرار گرفته و در آينده نزديک بررسي مي‌شود.

خبر برکناري وزير فرهنگ صحت ندارد


 سخنگوي کميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به انتشار برخي خبرها مبني بر برکناري وزير فرهنگ و ارشاد‌ اسلامي توسط رئيس‌جمهور گفت: تا جايي که من خبر دارم حسيني به کار خود ادامه مي‌دهد و هيچ خبري مبني بر برکناري وي نداريم.

اجرايي شدن موافقتنامه تبادل اسراي دو كشور ايران و پاكستان


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/18/411872_323.jpg

 طي ديدار و گفتگوي عصر امروز وزير دادگستري كشورمان با وزير قانون پاكستان بر اجرايي شدن موافقتنامه مبادله اسراي دو كشور كه طي دو سال گذشته مسكوت مانده است، تاكيد شد.

رويكرد فعلي سازمان بازرسي حفظ موقعيت سازمان، كمك به دولت و رفع مشكلات كشور است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/18/411794_350.jpg

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: سازمان بازرسي كل كشور رويكرد فعلي خود را بر حفظ موقعيت سازمان، كمك به دولت و رفع مشكلاتي گذاشته كه بر كشور عارض شده است. جهت‌گيري‌هاي مديران سازمان نيز بايد در اين راستا قرار بگيرد.

افزايش قيمت جهاني نفت از تبعات تحريم‌هاي يک جانبه عليه ايران است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/17/405126_558.jpg

 يک کارشناس سياست خارجي گفت: تحريم‌هاي اعمال شده از سوي غرب برخلاف انتظار آنها نه تنها اوضاع اقتصادي ايران را بحراني نکرده بلکه بر بحران اقتصادي خودشان افزوده لذا افزايش قيمت جهاني نفت نيز از تبعات تحريم‌هاي يک جانبه آمريکا عليه ايران است.

نياز احزاب به افراد پيشکسوت

 عضو شوراي مركزي حزب موتلفه گفت: درست است كه تعدادي پيشكسوت در سطح‌هاي بالايي وجود دارند اما بايد گفت جوانگرايي بدون حضور خردمندان،‌ نظام مديريتي هر گروهي را به هم مي‌ريزد.

چه چيزي مراسم تقدير از اهالي خانه موسيقي را لغو كرد؟


 2 روز پيش خبري روي خروجي خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خبري قرار گرفت مبني بر اينکه قرار است خانه موسيقي ايران طي جشني از اهالي موسيقي که خاک خورده‌هاي اين عرصه هستند تقدير و قدرداني کند، اما بعد از گذشت ساعاتي خبري منتشر شد که تعجب همگان را برانگيخت.


مجلس دانش‌آموزي، محل تمرين مسئوليت‌پذيري و مشاركت اجتماعي است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/18/411529_521.jpeg

 رئيس‌جمهور اعضاي مجلس دانش‌آموزي را به تمرين مسئوليت‌پذيري و عمل اجتماعي فراخواند و گفت: مجلس دانش‌آموزي از مشاركت عمومي دانش‌آموزان تشكيل شده كه بايد در آن بياموزند كه هر فرصتي در اختيارشان قرار مي‌گيرد در مقابل آن مسئوليتي هم قرار داده شده كه مسئوليت‌پذيري و رفتار اجتماعي از مشخصه‌هاي آن است.

تقويت اتحاد مسلمان در برابر سياست‌هاي استكبار جهاني، استراتژي جمهوري اسلامي ايران است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/18/411710_949.jpg

رئيس مجلس شوراي اسلامي صبح امروز(سه‌شنبه) با وزير قانون و امور پارلماني و توسعه شهرداري ايالت پنجاب پاكستان ديدار و گفتگو كرد.

افزايش توليد در بخش نفت و گاز نيازمند جذب سرمايه‌ و تکنولوژي است


 استاديار جغرافياي سياسي دانشگاه اصفهان گفت: رابطه سياست و فضا يک رابطه دوجانبه و پويا است به گونه‌اي که پي‌گيري هر سياستي تظاهرات فضايي خاص خود را داشته وهر فضايي نيز سياست‌هاي خاص خود را مي‌طلبد .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار