رئيس كميسيون اجتماعي مجلس گفت: آستان قدس رضوي با تاسيس بيمارستان رضوي و دانشگاه امام رضا در توليد علم تاثير بسزايي داشته است و توانسته سبب شكوفايي جوانان در عرصه‌هاي علمي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي بيمارستان فوق تخصصي رضوي، عبدالرضا عزيزي اظهار كرد: زندگي امروزي يك سري پيامدهايي را براي انسان‌ها ايجاد كرده كه يكي از اين پيامدها اضطراب است و برگزاري كنگره اضطراب مي تواند عوامل اضطراب را ريشه يابي كند و براي آرامش و برخورد منطقي در بين خانواده‌ها و اجتماع موثر واقع شود.

رئيس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در ارتباط با بين المللي برگزار شدن كنگره اضطراب گفت: اين كنگره مي‌تواند سبب تبادل اطلاعات، تحقيقات و پژوهش‌هاي متخصصان شود و در همين راستا ايده‌هايي در كنگره‌ها شكل مي‌گيرد كه اين ايده‌ها نيز مي تواند راه را براي پژوهش‌هاي جديد افراد باز كند.

عزيزي خاطرنشان كرد: جامعه پزشكي نيز خود داراي اضطراب‌هايي است كه مي تواند اين اضطراب‌ها را به بيماران انتقال دهد بنابراين اين كنگره براي خود پزشكان هم موثر است.

وي در ارتباط با نقش آستان قدس رضوي در توليد علم اظهار كرد: آستان قدس رضوي مجموعه اي است كه به نام امام رضا(ع) مزين شده است و توانسته به خوبي در مسائل و موضوعات مختلف از جمله در موضوع توليد امير و توجه به گسترش پژوهش موثر باشد.

رئيس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي افزود: درايران اسلامي قدم‌هاي موثري براي پيشرفت علم برداشته مي‌شود وآستان قدس رضوي با تاسيس بيمارستان رضوي و دانشگاه امام رضا در توليد علم تاثير بسزايي داشته است و توانسته سبب شكوفايي جوانان در عرصه‌هاي علمي شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.