هدایتی گفت: از روز گذشته برخی رسانه‌ها با آبروی من بازی کردند و به طور حتم از آنها شکایت می‌کنم .

حسین هدایتی پس از شایعه دستگیری به دلیل بدهی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: من به عنوان یک کارخانه‌دار اگر بدهی هم داشته باشم طبیعی است اما مطمئن باشید از آن روزنامه و رسانه‌ای که این شایعه را بوجود آورده‌است شکایت می‌کنم.
وی ادامه داد: به جای اینکه از سرمایه گذاران خصوصی حمایت کنند بیشتر ما را دچار تنش می کنند و هر روز با شایعات مختلف قصد اختلال در برنامه‌های ما را دارند.


وی افزود: بخش خصوصی نیاز به آرامش و امنیت دارد تا بتوانند در ورزش سرمایه گذاری کنند و نباید به چنین شایعاتی ما را دلسرد کنند.
مالک استیل آذین گفت: این شایعات مصادف شد با خرید تیم گهر درود که نمی‌دانم از داخل یا از خارج مطمئنا پیگیری می‌کنم و از کسانی این شایعات را درست کردند شکایت می‌کنم.
وی ادامه داد: 2 روز در بیمارستان بودم و حتی با مظلومی هم در بیمارستان صحبت کردیم و عصر روزگذشته این مربی هم پیش ما بود.
هدایتی در خصوص تصاویر چک برگشتی که در مطبوعات چاپ شده بود گفت: بدهی براي کارخانه دار طبيعي است و گاهي از اين مشکلات پيش مي ايد اما اگر من هم به خاک سپرده شوم خانواده من تا 100 سال ديگر هم مي توانند در ورزش خدمت کنند و هزينه هاي تيم هاي من را بپردازند و اگر مراجع موافقت دارايي هايم را اعلام مي کنم تا بدانند بابت اين مبالغ من بازداشت نمي شوم .



وي اضافه کرد: اعلام شده که بانکي به من 180 ميليارد وام داده و هفت ميليارد وثيقه گرفته که اولا آن بانک تخلف کرده و بايد با آن برخورد کنند و اگر بانکي با چنين شرايطي به من وام داده مي توانند آن را رسانه اي کنند.
هدايتي در مورد خريد گهر درود گفت: چندين استان کشور پي گير بازي هاي اين تيم بودند و با پتانسيلي که اين تيم دارد بايد به مردمي که اين تيم را دوست دارند خدمت مي کرديم و مظلومي هم ريسک کرده که هدايت اين تيم را قبول کرده است.
وي ادامه داد: اين که در درود هتل و فرودگاه نيست واقعيتي است که بايد قبول کنيم اما در استان لرستان امکانات براي برگزاري مسابقات ليگ برتر وجود دارد و بايد اين شرايط را مهيا کنيم تا تيم به استان برگردد و هواداران انها براي ديدن بازي تيمشان 500  کيلومتر تا کرج نيايند./با

کاريکاتور چاپ شده در يکي از روزنامه هاي صبح

هدايتي در مورد قوانين قدرتمند کشورمان گفت: قدرت قانون در کشورمان بسیار قدرتمند است که اگر فردی با 7میلیارد وثیقه 180میلیارد وام بگیرد اول بانک مورد نقد که این وام را داده است بازخواست خواهد شده سپس این مسئله در صداوسیما انتشار پیدا می کند که همه از آن اطلاع پیدا کنند. مبلغ 180میلیارد تسهیلات براي 13کارخانه مبلغ ناچیزی است و برای آن کارخانه زشت است ولی از دریافت چنین تسهیلاتی بی خبرم وآن را تکذیب می کنم.

وی در ادامه در مورد مالکیت 3باشگاه استیل آذین زاگرس، تهران و ملوان انزلی افزود: نزدیک به یک  دهه حضور در فوتبال موارد زیادی را درس گرفته ام من مالک باشگاههای استیل آذین تهران، زاگرس وملوان انزلی نیستم بلکه مالک این باشگاهها شرکت هایی هستند که به خاطر ارتباط مالی که من با آنها دارم من رییس هیئت مدیره باشگاه ملوان انزلی هستم چون براساس قانون یک فرد باید در یک جا رئیس هیئت مدیره باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان درمورد بیانیه مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قول دادم که به خاطر آرامش تیم ملی قبل بازی باکره جنوبی حرفی نزنم ولی بیانیه روابط عمومی فدراسیون کذب محض است و پس از بازی با کره جنوبی آن را علنی می کنم و شکایت رادر دستور کارخود دارم.

وی درمورد سرمایه گذاری در فوتبال گفت: تنها سودی که از سرمایه گذاری درفوتبال بدست آوردم تهمت است که برای خود فراهم کرده ام. امیدوارم مدیران زحمت کش ودلسوز کشور با این مسائل شایعه پراکنی و دروغ مقابله کنند من هیچ سودي از فوتبال نبرده ام.
هدایتی در مورد وضعیت تیم فوتبال استیل آذین درود گفت: استیل آذین درود متعلق به مردم لرستان است این تیم درشهر درود هتل و استادیوم ندارد میزبانی در این شهر وجود دارد ولی به جای میزبانی درکرج به طور حتم باید درلرستان میزبان بازی های لیگ برتر باشیم نام این تیم یک سرمایه گذاری فرهنگی است.

وی درپایان درمورد ورود سازمان لیگ به انتقال باشگاه گهردرود گفت: انتقال گهر در استان لرستان صورت گرفته و ارتباطی به سازمان لیگ ندارد و طبق کمیسیون ماده 5 این کار انجام شده است و مالکیت ما اجاره به شرط تملیک است و اگر تیم در لیگ بماند هزینه هایی که انجام داده ایم را کسرمی کنیم و پس از توافق مالکیت باشگاه را در اختیار می گیریم./


برچسب ها: بدهی ، رسانه ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار