تازه‌هاي نشر؛

"زندگي توماس اديسون"، مخترع آمريكايي منتشر مي‌شود

"زندگي توماس اديسون"،‌ مخترع آمريكايي، با ترجمه "فريد جواهر كلام" به زودي از سوي انتشارات "ققنوس" وارد بازار كتاب مي‌شود.

فريد جواهر كلام ؛ نويسنده و مترجم در گفتگو با خبرنگار بخش ادبيات باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اينكه در گذشته نه چندان دور كتاب "آبراهام لينكلن" را به مخاطبان خود ارائه كرده،‌ افزود: هم اكنون كتاب زندگي "توماس اديسون"، مخترع آمريكايي را در نوبت چاپ و انتشار از مركز انتشاراتي ققنون داريم.
وي گفت: در بخش‌هايي از كتاب" زندگي توماس اديسون" مخترع آمريكايي آمده كه اديسون نخست در مدرسه انگ خنگ بودن خوردو و سپس در جواني تلگرافچي شد.
اين مترجم اظهار داشت: از مطالب ديگر آمده در كتاب "زندگي توماس اديسون"، مخترع آمريكايي مي‌توان به اين اشاره كرد كه اديسون اولين اختراعش را در 17 سالگي به سرانجام رسانده و بزرگترين كتابخانه علمي در آمريكا را براي خود شكل داد، وي قبل از آنكه مخترعي بزرگ باشد، يك دانشمند بود.
لازم به ذكر است؛ كه از اختراعات ثبت شده در كتاب "زندگي توماس اديسون"، مخترع آمريكايي به نام اين داشمند شناخته شده در سطح جهان مي‌توان به گرامافون، چراغ برق، سينما، تكميل تلفن،‌ سيمان و پرواز الكتريسيته در فضا اشاره كرد./ص

برچسب ها: نویسنده ، مترجم ، ادیسون ، مخترع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار