نايب رئيس فدراسيون جهاني فوتبال؛

شيرجه در محوطه جريمه، غده سرطاني فوتبال است

جيم بويس معتقد است اتحاديه هاي فوتبال بايد قدرت اين را داشته باشد که با بازيکنان تمارض کننده برخورد جدي کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از فيفا در حال حاضر دست اتحاديه هاي فوتبال از برخورد جدي با بازيکناني که به هواي دريافت پنالتي در منطقه جريمه شيرجه مي روند بسيار کوتاه است.

توني پوليس، سرمربي تيم فوتبال استوک سيتي پس از ديدار اول هفته اش با ليورپول، سواند، مهاجم اين تيم را به شدت محکوم کرد و از فيفا خواست تا قانون جديدي وضع کند که بر طبق آن بازيکنان خاطي که به تمارض و شيرجه در محوطه جريمه محکوم مي شوند، به مدت سه مسابقه محروم شوند. در حال حاضر تنها جريمه اي که در انتظار اين بازيکنان است، يک کارت زرد از سوي داور است.

اما بويس در اين ارتباط گفت: اقداماتي صورت خواهيم داد تا جرايم سنگين تري بتوان براي بازيکناني که تمارض به خطا مي کنند اعمال کرد.

او در ادامه گفت: تا به حال چندين مرتبه اتفاق هاي مختلفي به وقوع پيوسته که ما را به فکر وا داشته است.

وي همچنين گفت: من چند حادثه اخير مربوط به سواند را بررسي کردم و به اين نتيجه رسيديم که کار او تقلب محض است و بايد به شدت با آن برخورد شود.

وي همچنين گفت: اين موضوع دارد همانند غده اي سرطاني مسابقات را تحت تاثير قرار مي دهد و من مطمئنم اگر با آن برخورد نشود به سرعت تمام بازيکنان را تحت تاثير قرار مي دهد و همه سعي مي کنند با تقلب تمارض کردن امتياز کسب کنند.

وي در ادامه گفت: اين موضوع را مي توان در کميته هاي انضباطي پيگيري کرد و به نظر من نبايد فقط به يک کارت زرد براي برخورد با آنها اکتفا کرد.

وي همچنين افزود: البته گاهي اوقات بازيکنان چنان حرفه ي عمل مي کنند که کار داوران بسيار سخت مي شود و براي آنها دشوار است که خطاي واقعي را از دروغين تشخيص دهند و با بازيکنان خاطي برخورد کنند اما هدف ما اين است که تشخيص اين موارد را براي داوران راحت تر کنيم تا از گسترش اين غده سرطاني جلوگيري کامل صورت گرفته شود./ق
برچسب ها: فدراسیون ، فوتبال ، پنالتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار