سپاهان و ثامن مدعیان قهرمانی لیگ برتر هندبال

مسابقات لیگ برتر هندبال امسال پویا و منظم انجام می شود و برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است.

ابوالفضل می آبادی، رئیس هیئت هندبال اصفهان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم های خوبی درلیگ امسال حضور دارند و این مسابقات نسبت به سال های گذشته برنامه ریزی بهتری دارند.
 وی تصریح کرد: ما دررقابت های فصل گذشته قهرمان شدیم مدعی این عنوان درسال جاری نیز هستیم هرچند تعدادی بازیکن از تیم جدا شدند ولی با این حال تلاش خود را خواهیم کرد تا در پایان این مسابقات صدر جدول را ازآن خود کنیم، البته تیم ثامن نیز یکی از مدعیان قهرمانی لیگ 91 است و باید بیشتر حواس خودمان را جمع کنیم و غفلت نکنیم.
می آبادی درادامه گفت: رقابتهای لیگ برتر بسیار فشرده، و حساس برگزار می شوند اکثر تیمها قوی هستند و امتیاز گرفتن مقابل آنها سخت است.
وی گفت: هم اکنون مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه های ایران درمنطقه قزوین درحال برگزاری است بعد از پایان این مسابقات ادامه آن بعد از یک هفته تاخیر درسمنان برگزار خواهد شد ما نیز دراین گروه هستیم و هم اکنون تیم را برای این رقابت ها آماده می کنیم. می آبادی تاکید کرد: درگروهی که ما قرار داریم 12 تیم شرکت دارند و ما سعی می کنیم جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهیم و عنوان مناسبی را برای استانمان کسب نماییم.
وی اشاره کرد: هندبال دراصفهان سابقه دیرینه ای دارد و هم اکنون این استان از قطب های فعال کشور دراین زمینه به حساب می آید. /ق
برچسب ها: هندبال ، سپاهان ، ثامن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار