تیم شیرجه استان آذربایجان شرقی با عنوان شهرداری تبریز در مسابقات قهرمانی لیگ شیرجه کشور که عصر دیروز در تهران برگزار شد مقام نخست را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی هیات شنا آذربایجان شرقی ، سید جواد مرتضوی در خصوص این رویداد مهم خبر داد و گفت : با توکل به خداوند متعال و با تلاش شبانه روزی مربی تیم شیرجه استان ، آقای شکول و همچنین شیرجه رو های تبریزی توانستیم برای چندومین سال مقام نخست این مسابقات را به خود اختصاص دهیم.

رئیس هیات شنا استان در ادامه افزود : این تیم که با عنوان شهرداری تبریز در این مسابقات شرکت کرده بود توانست با کسب بیشرین امتیاز در بین سایر تیم ها به عنوان قهرمان این مسابقات شناخته شود . مرتضوی در ادامه از زحمات مربی سرشناس تیم شیرجه استان ، آقای شکول تقدیر و تشکر کرد وگفت : شکول یکی از اسطوره های شیرجه در کشور است که باعث تربیت چنین شاگردانی شده است که نه تنها برای استان بلکه برای کل کشور افتخار آفرین هستند.

شکول ، مربی تیم شیرجه استان در مورد این مسابقه گفت : سطح این دوره از مسابقات به لحاظ حضور تیم های مختلف از سطح کشور در حد ایده آل بود و تیم استان آذربایجان شرقی (شهرداری تبریز ) متشکل از مجتبی ولی پور و علی شکول با کسب اکثریت مدال های طلا و نقره به عنوان قهرمان این مسابقات و تیم های نفت تهران و استان فارس به ترتیب دوم و سوم شناخته شوند.

شکول در ادامه افزود : از امتیازات این تیم می توان به جوانترین تیم در بین لیگ های ورزشی کشور و همچنین عضو تیم ملی بودن تمامی اعضای تیم اشاره کرد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.