کاپیتان تیم بسکتبال مهرام گفت: با استراحت کافی که داشتم این فصل دیگر بهانه ای برای خستگی ندارم و در جام باشگاه ها نیز با وجود سختتر شدن کار هنوز امید اول قهرمانی هستیم.

مهدی کامرانی در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  شرایط خیلی خوبی برای جام باشگاهها داریم و بازیکنان کمکی هم تلاش زیادی می کنند تا در چند روز باقی مانده با تیم هماهنگ شوند خوشبختانه 2 بازی دوستانه با پتروشیمی هم داریم که بیشتر به هماهنگی تیمی کمک می کند.

کاپیتان مهرام تاکید کرد: با یک هفته تمرین در آستانه مسابقات نمی توان انتظار کار خارق العاده اي داشت البته چون اسکلت بندی مهرام درست وهماهنگ است تنها بازیکنان جدید نیاز به جا افتادن در ترکیب دارند.

** دوران استراحتم مفید بود

کامرانی در مورد شرایط جسمی خودشان اشاره کرد : من در همان تابستان هم از نظر جسمی شرایط خوبی داشتم و تنها به خاطر مشکلات کاری تیم ملی را همراهی نکردم اما در حال حاضر شرایط خوبی دارم، در این مدت تمرینات اختصاصی با بدنساز داشته ام و شرایط مناسبی از نظر بدنی برای ابتدای فصل را پیدا کرده ام.

وی افزود: به نظرم امسال دیگر با توجه به استراحت کافی بهانه های در طول فصل را نداشته باشم، اما تلاش کردم دوران استراحتم مفید بوده و نهایت استفاده را به خصوص با تقویت برخی عضلات ببرم.

** برنامه ریزی هاکوپ غلط است

ملی پوش مهرام سیاست های جام باشگاه های آسیا را زیر سوال می برد: همیشه همه چیز به برنامه ریزی بستگی دارد این که با اتمام لیگ جام باشگاه ها برگزار نشده و به زمان دیگری موکول می شود که در حقیقت فصل بعد بازی ها از برنامه ریزی غلط آسیا  واز شخص هاکوپ نشات می گیرد. اگر بازی ها به موقع انجام می شد مهرام هم شرایط ایده آل تری داشت و قهرمانی برایمان آسانتر بود.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی غلط باعث شد تیم ها دیگر انگیزه لازم را نداشته و از طرفی با توجه به شروع لیگ های داخلی بسیاری از بازیکنان تیم های خود را تغییر دهند برنامه لیگ ها هم جابه جا شده و مجموع این شرایط باعث بی انگیزگی و کیفیت پایین بازی ها با انصراف چند تیم می شود.

کامرانی گفت: بعد از لیگ قبلی تیم ما صد در صد آماده کسب یک قهرمانی دیگر بود اما حالا مهرام راه سختی دارد واز آن آمادگی 100 درصد بعد از قهرمانی به تدریج فاصله گرفته، هر چند هنوز هم امید اول قهرمانی هستیم.

** تنها چند بازیکن بستکتبال لبنان را می گردانند

وی در مورد الریاضی حریف اصلیب تیم ، اشاره کرد: لبنان تیمی است که روی چند بازیکن به خصوص می گردد که در تمام مسابقات برون مرزی چه بازی های ملی و چه جام باشگاه ها در تیم هایشان جا به جا می شوند.

از آنجایی که بسکتبال ورزش اول این کشو ر است بازیکنان آن از فوتبالیست های لبنانی هم اهمیت بیشتری داشته و مجبورند.

** الریاضی به الجیش نزدیک شده است

کامرانی معتقد است الریاضی هم تنها به قهرمانی فکر می کند لبنانی ها حتی با کارهایی مثل تبعه کردن بازیکنان ها خارجی تنها برای قهرمانی پیش می روند امسال هم با پشت سر گذاشتن مشکلات واضافه کردن بازیکنانی مثل فادی الخطیب و اسماعیل محمود تنها به قهرمانی فکر می کنند

الریاض تقریبا به همان حوزه های اوج خود نزدیک شده و بسیار هماهنگ و آماده است

وی اضافه کرد: ما هم آماده کار های بزرگ هستیم اما تماشاگران ، داوران و حتی هاکوپ رئیس لبنانی غرب آسیا علیه ما هستند قهرمانی مجدد بسیار دشوار است اما مهرام نشان داده که خود را برای روز های سخت آماده می کند و در بازی های برون مرزی و شرایط سخت بازیکان یک دست تر می شود.

** عجولانه قرارداد بسته بودم

ملی پوش مهرام که از سولات مربو ط به رفتن و بازگشتن به مهرام خسته شده است می گوید: امیدوارم این آخرین بار باشد که در این مورد صحبت می کنم زمانی که از مهرام رفتم به این دلیل بود که در منگنه قرار گرفتم تا قرارداد ببندم و مهرام هم اعلام کرد قصد تیم داری ندارد من هم در فرصت چند روزه پیش از سفر به چین تایپه عجولانه قرارداد بستم و بعد متوجه شدم مهرام به لیگ بر می گردد.

وی ادامه داد: از تیم پتروشیمی به این دلیل عذر خواهی کردم چون اولین نفری بودم که قرداد بستم و به نوعی یارگیری بر اساس من انجام می شد اما خوشبختانه با وجود حقی که این تیم داشت با درک شرایط من اجازه بازگشت به تیم سابقم بر اساس قراداد دو ساله را دادم بنابراین باز هم  از مردم ماهشهر ، مدیر عامل و شخص مهران حاتمی عذر خواهی می کنم.

برچسب ها: کامرانی ، مهرام ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار